Gå til innhold

Fyr som kommer inn i garderoben min - hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobben min er det en mann, som sikkert er 10-15 år eldre enn meg. Han glor veldig på meg, og ser på meg i smug. Plutselig kan jeg ta han i å stirre på meg f.eks.

I forrige uke kom han inn i damegarderoben ved to anledninger, når jeg var der for å skifte. Heldigvis var jeg påkledd, og han begynte å prate litt med meg.

Han virker hyggelig, men kan ikke si jeg liker baktankene i blikket hans ...

Hva skal jeg gjøre?

Jeg blir sett på som en snill jente, som er litt sjenert og forsiktig av meg. Tør ikke si ifra så mye, og syns det er vanskelig å si ifra til ham...

Når han prater til meg ellers, er jeg hyggelig og smiler, men det er alt.

Anonym poster: 0916b67428dec005676ac44d801dfaad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si det samme som jeg sa til en dame som kom inn i herregarderoben når jeg holdt på å skifte. "Viss du ikke går ut så skriker jeg". ;)

Trør han over grensene dine si fra på en vennlig men bestemt måte.

• Liker 1
Skrevet

Du får si det samme som jeg sa til en dame som kom inn i herregarderoben når jeg holdt på å skifte. "Viss du ikke går ut så skriker jeg". ;)

Trør han over grensene dine si fra på en vennlig men bestemt måte.

Det høres ut som en humoristisk måte å si det på :) men jeg klarer det ikke ... :(

Anonym poster: 0916b67428dec005676ac44d801dfaad

Gjest navnelapp
Skrevet

Men du må jo sette dine eigne grenser, jente! Du kan ikkje forvente at andre skal passe på deg eller merke at no går eg for langt. Du må seie frå. Snille, hyggelege menneske merkar at oj, no er eg for nær. Men mange gjer ikkje det, dei berre pøser på, og då må du øve på å seie stopp.

• Liker 3
Skrevet

Det går an å si forsiktig "Unnskyld, men du vet at dette er damegarderoben?" Tar han ikke det hintet er han enten ekkel eller veldig dum. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...