idaot Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Hei! VI er et par som skal gifte oss i Barcelona 20 september i år:) Og lurer på om det er noen der ute som har tips om hvor vi kan ha bryllupsmiddagen. Er i utgangspunktet ute etter et hotell som både kan arrangere middag og huse noen av gjestene, men tips om flotte restauranter mottas også gjerne:) Vi skal være 46 voksne og 11 barn
skravlus Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Oj, for et sammentreff! Vi skal også gifte oss i Barcelona på den samme datoen Jeg vet at andre norske brudepar har hatt bryllupsmiddag og overnatting på hotel H10 Marina og Hotel Colon, og de har vært fornøyd med disse hotellene.
idaot Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2013 Oj, for et sammentreff! Vi skal også gifte oss i Barcelona på den samme datoen Jeg vet at andre norske brudepar har hatt bryllupsmiddag og overnatting på hotel H10 Marina og Hotel Colon, og de har vært fornøyd med disse hotellene. Ja det var litt av et sammentreff! Så hyggelig da! Har dere kommet langt i planleggingen eller? Føler vi ligger litt etter skjema tusen takk for svar! Da skal vi få sjekket ut de hotellene:)
skravlus Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Ja, det meste av de store tingene er på plass, heldigvis. Er jo ikke noen lettvint løsning å arrangere bryllup på denne måten (når man ikke har noen proffe til å hjelpe seg og man ikke kan spansk ), så det har blitt mye mailer fram og tilbake og hit og dit. Men det er jo litt av kosen det også Selve byen og stemningen der danner en perfekt ramme rundt et bryllup, så det er verdt alt strevet, føler jeg Vi gleder oss veldig! Jeg kom på ytterligere ett hotell som jeg vet noen norske har brukt; Hotel Barcelona Universal.
idaot Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2013 Ja, det meste av de store tingene er på plass, heldigvis. Er jo ikke noen lettvint løsning å arrangere bryllup på denne måten (når man ikke har noen proffe til å hjelpe seg og man ikke kan spansk ), så det har blitt mye mailer fram og tilbake og hit og dit. Men det er jo litt av kosen det også Selve byen og stemningen der danner en perfekt ramme rundt et bryllup, så det er verdt alt strevet, føler jeg Vi gleder oss veldig! Jeg kom på ytterligere ett hotell som jeg vet noen norske har brukt; Hotel Barcelona Universal. Då skal jeg få sjekka ut det også! Tusen takk! Hvor er det dere skal feire dagen da om jeg får spørre om det? Gleder oss mye vi også, byen er veldig spesiell for oss siden det var der vi forelsket oss, så det blir kjempe stas å få gifte deg der:) Hadde vi bare fått alt på plass snart så hadde jeg nok gledet meg enda mer!
skravlus Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Vi skal feire på en restaurant i utkanten av byen, men selve vielsen er i sjømannskirken Skal dere også vies der?
idaot Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2013 Ja det skal vi Vi skal ha vielse kl 1800!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #8 Skrevet 12. februar 2013 Dere er heldige som har klart å overtale 46 voksne og 11 barn til å reise så langt for å feire bryllupet sammen med dere. Hvordan får dere det til? Betaler dere for dem? De fleste jeg vet av som velger å feire bryllupet i utlandet får ikke mer enn 10 gjester til å delta, pluss minus. Det blir for dyrt, og det krever en del av gjesten både økonomisk og tidmessig. Anonym poster: e38050ae0ec1682173badff354876eaf 1
idaot Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2013 Nei vi betaler ikke for noen faktisk! Hadde ikke forventet at så mange takket Ja til å feire sammen med oss. 46 av 50 er bra uttelling det Det er nærmeste familie og venner. Vi har nok venner og familie som er glade i å reise! Det er jo spennende å se om det er mange som må trekke seg når det nærmer seg men.. er veldig glad for at de blir med oss 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå