AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Møtte en jente på personal fest, hun jobber i et annet sted, men samme bedrift. vi ble paret opp på samme bord under festen og vi hadde i grunn god tone sammen når vi snakket under middagen. Hun addet meg på facebook, og vi har snakket sammen over facebook ca 5 ganger. Alle de gangene har jeg tatt initiativ til samtalen. Jeg har gitt henne komplimenter om at hun er pen, men det er der det stopper. Jeg tørr ikke spørre henne ut fordi jeg mener jeg har gått ganske langt ut og lagt vekt på at jeg er interessert. Er det sånn at dere jenter VIL at gutten skal spørre dere ut eller? Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648
Ungoliant Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Så klart vi vil det, det er jo et stort kompliment og en sjangse til å bli kjent med en ny person 1
pipegakk Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Selvfølgelig vil vi det. Hva har du vel å tape? Så lenge du ikke maser på henne om det, eller kveler henne med oppmerksomhet i begynnelsen, ser jeg ingen grunn til å la være. Kanskje hun venter på at du skal spørre! 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Møtte en jente på personal fest, hun jobber i et annet sted, men samme bedrift. vi ble paret opp på samme bord under festen og vi hadde i grunn god tone sammen når vi snakket under middagen. Hun addet meg på facebook, og vi har snakket sammen over facebook ca 5 ganger. Alle de gangene har jeg tatt initiativ til samtalen. Jeg har gitt henne komplimenter om at hun er pen, men det er der det stopper. Jeg tørr ikke spørre henne ut fordi jeg mener jeg har gått ganske langt ut og lagt vekt på at jeg er interessert. Er det sånn at dere jenter VIL at gutten skal spørre dere ut eller? Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648 Jeg syntes det viser at en mann er desperat når han sier direkte til en dame at hun er pen. Uansett, syntes du burde be henne ut. Vanligvis, liker ikke vi å spørre. Anonym poster: b2dac48bc4e9b8d64cf85c784cd9fdfd 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Selvfølgelig vil vi det. Hva har du vel å tape? Så lenge du ikke maser på henne om det, eller kveler henne med oppmerksomhet i begynnelsen, ser jeg ingen grunn til å la være. Kanskje hun venter på at du skal spørre! TS her.. Jeg hadde glatt spurt henne ut jeg, men responsen hennes er bare når jeg spørr henne om noe. Jeg tenker at hadde hun vært interessert så hadde hun liksom åpnet chatten med meg og sånt. Men jeg er alltid den som har spurt hvordan hun har det, hva hun liker å gjøre i fritiden og sånt. Meen.. svarene hennes er som regel ganske kort.. som også tilsvarer at hun ikke er interessert... Så jeg tørr liksom ikke gå frem å spørre siden det virker ikke så safe. Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 TS her.. Jeg hadde glatt spurt henne ut jeg, men responsen hennes er bare når jeg spørr henne om noe. Jeg tenker at hadde hun vært interessert så hadde hun liksom åpnet chatten med meg og sånt. Men jeg er alltid den som har spurt hvordan hun har det, hva hun liker å gjøre i fritiden og sånt. Meen.. svarene hennes er som regel ganske kort.. som også tilsvarer at hun ikke er interessert... Så jeg tørr liksom ikke gå frem å spørre siden det virker ikke så safe. Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648 Husk du har et liv, hva er det værste som kan skje? Du får et nei og selvtilliten får en liten knekk en eller to dager? Hvis hun sier ja og alt det helgie som kan komme ut av det? Anonym poster: fe36efb4b738891b16f955a3a1553cba 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Er dette creepy?? Det er jo valentines day snart, jeg snakker ikke om å date henne på selveste valentines day, men jeg fikk en ide. Ideen var å sende henne en bukett med blomster med et kort hvor det sto "jeg er ingen stalker, men til denne dagens anledning så googlet jeg opp adressen din. Helt siden personal festen så har jeg vært ganske betatt av deg, ikke bare fordi du er så nydelig, men fordi jeg kjente en utstråling som jeg kunne føle meg vel med, også vil så gjerne bli bedre kjent med deg, så hvis dette er noe som høres greit ut for din del, er det bare å kontakte meg på facebook." Er denne meldingen litt for creepy? hva synes dere jenter. Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 ^ TS Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648
Gjest Gaea Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Er dette creepy?? Det er jo valentines day snart, jeg snakker ikke om å date henne på selveste valentines day, men jeg fikk en ide. Ideen var å sende henne en bukett med blomster med et kort hvor det sto "jeg er ingen stalker, men til denne dagens anledning så googlet jeg opp adressen din. Helt siden personal festen så har jeg vært ganske betatt av deg, ikke bare fordi du er så nydelig, men fordi jeg kjente en utstråling som jeg kunne føle meg vel med, også vil så gjerne bli bedre kjent med deg, så hvis dette er noe som høres greit ut for din del, er det bare å kontakte meg på facebook." Er denne meldingen litt for creepy? hva synes dere jenter. Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648 Er dette creepy?? Det er jo valentines day snart, jeg snakker ikke om å date henne på selveste valentines day, men jeg fikk en ide. Ideen var å sende henne en bukett med blomster med et kort hvor det sto "jeg er ingen stalker, men til denne dagens anledning så googlet jeg opp adressen din. Helt siden personal festen så har jeg vært ganske betatt av deg, ikke bare fordi du er så nydelig, men fordi jeg kjente en utstråling som jeg kunne føle meg vel med, også vil så gjerne bli bedre kjent med deg, så hvis dette er noe som høres greit ut for din del, er det bare å kontakte meg på facebook." Er denne meldingen litt for creepy? hva synes dere jenter. Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648 Too much. For meg i hvert fall. Er forøvrig enig i det en annen her sa. Om dette ikke er en du kommer til å møte i jobbsammenhenger ofte uansett, så har du jo ikke noe å tape på å spørre om hun vil ta en kaffe en dag for eksempel.
Kine28 Skrevet 11. februar 2013 #10 Skrevet 11. februar 2013 Jepp, altfor mye ... Send henne en melding på Facebook: Ønsk henne en god mandag, og si at dersom hun skulle få lyst til å ta en kaffe en dag, må hun bare si fra. 3
Armitage Skrevet 11. februar 2013 #11 Skrevet 11. februar 2013 Blomster ville jeg ha sendt etter en første date for å fortelle at jeg satte pris på daten. Kan hende hun er en av de som blir utrolig smigret av å få blomster ut av det blå slik. Mens andre kanskje føler seg utilpass. Men jeg antar at hun vet at du liker henne siden dere allerede har snakket sammen på FB og du har sagt til henne at du synes hun er pen. Vær deg selv du og ikke tenk så mye på hva som er rett eller galt. Sier hun nei, så er det ikke verdens undergang. Folk som tør å satse slik er tøffe i mine øyne.
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 11. februar 2013 #12 Skrevet 11. februar 2013 Jepp, altfor mye ... Send henne en melding på Facebook: Ønsk henne en god mandag, og si at dersom hun skulle få lyst til å ta en kaffe en dag, må hun bare si fra. Er ikke det litt dumt å spille ballen over på henne på den måten? Da må jo hun gå igjennom alle kvalene ved å be ham ut ved en seinere anledning. Har inntrykk av at damer helst ikke vil det, at dere helst vil at vi skal styre de greiene der. Er det ikke bedre dersom han ber henne med ut på et spesifikt tidspunkt, foreslår en dag sånn at det blir noe mer enn bare å slenge noe ut i lause lufta? Enig? Uenig? 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #13 Skrevet 11. februar 2013 Er denne meldingen litt for creepy? hva synes dere jenter. Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648 Nå er ikke jeg jente, men jeg ville DEFINITIVT ikke gjort det der nei. Om dette er en jente du neppe kommer til å se igjen ville jeg ikke nølt med å bare sende en melding og spørre om hun har lyst å treffes en dag. Får du nei, bare sletter du henne fra Facebook (vent 1 måned kanskje...) slik at du slipper å bli minnet på henne mer. Om det er en du vet du kommer til å treffe igjen er det litt mer komplisert, men ville nok tatt sjansen på å sende meldingen en slik enkel melding uansett. Det er mindre pinlig når dere møtes igjen etter å ha blitt avslått dersom forespørselen du sendte fremstår som veldig casual og vennskapelig fremfor tydelig date/romantisk. Anonym poster: 5ffced2a37aa477674ab409fa4a7de9d
Kine28 Skrevet 11. februar 2013 #14 Skrevet 11. februar 2013 Er ikke det litt dumt å spille ballen over på henne på den måten? Da må jo hun gå igjennom alle kvalene ved å be ham ut ved en seinere anledning. Har inntrykk av at damer helst ikke vil det, at dere helst vil at vi skal styre de greiene der. Er det ikke bedre dersom han ber henne med ut på et spesifikt tidspunkt, foreslår en dag sånn at det blir noe mer enn bare å slenge noe ut i lause lufta? Enig? Uenig? Jeg foretrekker faktisk det. Da vet jeg at han er interessert, og hvis jeg er det samme, foreslår jeg et tidspunkt. Hvis jeg derimot ikke er interessert, er det ikke et forslag som krever at jeg må avslå (noe jeg kan synes er litt kleint, spesielt hvis det er en kollega). 1
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 11. februar 2013 #15 Skrevet 11. februar 2013 Jeg foretrekker faktisk det. Da vet jeg at han er interessert, og hvis jeg er det samme, foreslår jeg et tidspunkt. Hvis jeg derimot ikke er interessert, er det ikke et forslag som krever at jeg må avslå (noe jeg kan synes er litt kleint, spesielt hvis det er en kollega). Ok. Interessant. Du må forresten bare si ifra hvis du har lyst til å stikke ut og ta en kaffe en dag.
Gjest *Maja* Skrevet 11. februar 2013 #16 Skrevet 11. februar 2013 Er dette creepy?? Det er jo valentines day snart, jeg snakker ikke om å date henne på selveste valentines day, men jeg fikk en ide. Ideen var å sende henne en bukett med blomster med et kort hvor det sto "jeg er ingen stalker, men til denne dagens anledning så googlet jeg opp adressen din. Helt siden personal festen så har jeg vært ganske betatt av deg, ikke bare fordi du er så nydelig, men fordi jeg kjente en utstråling som jeg kunne føle meg vel med, også vil så gjerne bli bedre kjent med deg, så hvis dette er noe som høres greit ut for din del, er det bare å kontakte meg på facebook." Er denne meldingen litt for creepy? hva synes dere jenter. Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648 *Grøss* 1
Bella21 Skrevet 11. februar 2013 #17 Skrevet 11. februar 2013 Blomster, etter å ha snakket sammen 5 ganger på facebook...
Kine28 Skrevet 11. februar 2013 #18 Skrevet 11. februar 2013 Ok. Interessant. Du må forresten bare si ifra hvis du har lyst til å stikke ut og ta en kaffe en dag. Hahaha, sure thing, babes
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #19 Skrevet 11. februar 2013 Er dette creepy?? Det er jo valentines day snart, jeg snakker ikke om å date henne på selveste valentines day, men jeg fikk en ide. Ideen var å sende henne en bukett med blomster med et kort hvor det sto "jeg er ingen stalker, men til denne dagens anledning så googlet jeg opp adressen din. Helt siden personal festen så har jeg vært ganske betatt av deg, ikke bare fordi du er så nydelig, men fordi jeg kjente en utstråling som jeg kunne føle meg vel med, også vil så gjerne bli bedre kjent med deg, så hvis dette er noe som høres greit ut for din del, er det bare å kontakte meg på facebook." Er denne meldingen litt for creepy? hva synes dere jenter. Anonym poster: 6d8dcb538e1049b11899ce2f368d1648 Nei, den meldiga hadde jeg ikke likt å få, spør henne om hun vil ta en kaffi med deg Anonym poster: adbbd2b649a1348406494866a29285ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå