Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han slo ikke, han skadet meg ikke. Han holdt armen foran halsen min, det var jeg som presset meg bort. Jeg som presset armen hans mot halsen min, det var min feil at jeg spytter blod nå, min feil at jeg er kvalm og brekker meg.

Han skadet meg ikke. Han bare løftet meg opp, han bare presset meg opp inntil døren. Men han skadet meg ikke.

Han skrek, han sa stygge ting. Du ser syk ut, se deg i speilet, du er syk sa han når jeg gråt og sa jeg elsket han.

Etterpå lo han mens han sa jeg skadet deg ikke. For han gjorde ikke det. det var min feil. Nå skal jeg lage middag til han så skal vi se film for han skadet meg ikke. Det var min feil. Som min forrige samboer som slo. Det er jeg som alltid er sur, det er min feil. Jeg er ikke noe godt menneske. Jeg er syk i hodet og stygg, jeg er bare sur.

Anonym poster: 1bf09a523e7431cfafab83ae2a5f4288

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppsøk psykolog snarest, og få hjelp til å bryte mønsteret med å tiltrekke voldelige og nedlatende menn.

Det er fullt mulig <3

Anonym poster: 5163b9bb6db8202da66215483aee1c28

• Liker 13
Skrevet

Uff kom deg bort fra han fort som f.........Kjenner igen ordene fra min eks som ikke var god. Våre krangler var det alltid jeg som hadde skylda for og han måtte bare vri rundt handa mi for at jeg skulle roe meg ned. Nei løp fort fort, unna han..........

Skrevet

Oppsøk psykolog snarest, og få hjelp til å bryte mønsteret med å tiltrekke voldelige og nedlatende menn.

Det er fullt mulig <3

Anonym poster: 5163b9bb6db8202da66215483aee1c28

Men han er ikke voldelig. Han slo ikke, vi kranglet. Han skadet meg ikke, aldri har han gjort dette før. Han sier jo han elsker meg, han betyr jo mye for meg. Han elsker meg jo og han skader meg ikke uten at jeg legger opp til det, dette var første gangen.

Skrevet

Jeg tror du er nødt til å finne deg andre å se etter menn, for hittil har du mislyktes i å finne en bra mann. Men det er også den eneste feilen du har gjort...

Skrevet

er det et dikt?

Meningen var ikke at det skulle bli fremstilt som et dikt.

Skrevet

Off, du er virkelig ikke snill mot deg selv.... Prøv å la være å tenke vonde tanker om deg selv! Hvis du synes det er vanskelig så finn et bilde av deg selv fra du var liten, se på det vakre, uskyldige barnet og spør deg selv om du vil at hun skal ha det sånn som du har det nå. Ikke bare i forhold til hvordan din mann behandler deg, men først og fremst hvordan du dømmer deg selv!

Det er ikke lett å se at man selv er verd bedre behandling fra ande om man selv er sin værste fiende.

Prøv og stoppe deg selv hver gang du oppdager at du tenker eller sier vonde ting om deg selv. Du e bare et menneske og det finnes nok med vonde krefter i verden om ikke du selv skal være den som gjør det værst for deg og akseptere den du er.

Lykke til!

Skrevet

Men han er ikke voldelig. Han slo ikke, vi kranglet. Han skadet meg ikke, aldri har han gjort dette før. Han sier jo han elsker meg, han betyr jo mye for meg. Han elsker meg jo og han skader meg ikke uten at jeg legger opp til det, dette var første gangen.

Du kan da umulig tro dette? Enten så driver du ap med oss, eller så har du alvorlige problemer å bør komme deg til legen..

Anonym poster: 3b15fc92b18b6175bf9c3cc36d7aaa5f

• Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet

Dette bekymrer meg, kjære deg.

Spesielt det du skriver i form av "... han skader meg ikke uten at jeg legger opp til det..."

Skrevet

Det kunne godt vært et dikt, faktisk et veldig godt, realistisk et, men dette er dessverre virkelighet for mange.

Kjære TS.

Du vet like godt som meg at han skadet deg. Han lyver når han sier at han ikke gjorde det, for det er mange måter å skade noen på.

Vær så snill, for din egen skyld, og for barna sin skyld om du har noen: Søk hjelp til å komme deg unna. Ring en venn, ring politiet, legevakten, krisesenteret.

For det blir aldri bedre, bare verre.

Klem

• Liker 2
Skrevet

Voldelige menn tiltrekkes alltid av sånne kvinner som lar seg bli misbrukt. Du vet det ikke er din feil, og du er ikke stygg eller dum. Har du stekepanne så anbefaler jeg deg som slagvåpen neste gang han skulle prøve seg på noe. Det kalles selvforsvar. Ha selvrespekt og kom deg bort, for denne mannen kommer til å drepe deg til slutt.

• Liker 2
Skrevet

Han er snill ellers. Han lager mat, han respekter meg. Vi har våre krangler, men vi ordner alltids opp i alt. Vi elsker hverandre og jeg klarer ikke nå se for meg å være uten han. Det er jo jeg som trenger hjelp. Det er jeg som er syk, jeg som får de til å slå. Jeg er ingen god person. De feilene han sier jeg har de har jeg. Jeg er egentlig blondine, han likte ikke det så nå er håret mitt mørkebrunt. Mormor i himmelen og jeg liker det ikke, men jeg vil han skal like meg. Jeg er 170, veier hele 52 kg og er altfor stor. Nå går jeg ned for han. Jeg elsker han.

Er ikke ute etter noe sympati for jeg vet jeg er feilen, men jeg trengte å lufte det litt..

Gjest test123
Skrevet

Meningen var ikke at det skulle bli fremstilt som et dikt.

da må du komme deg ut, du kan ikke leve i et forhold med en som skader deg og du er redd for.

du ser det jo egentlig, er jo derfor du skriver som du gjør, nå må du ta neste skritt og kutte han ut.

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Han slo ikke, han skadet meg ikke. Han holdt armen foran halsen min, det var jeg som presset meg bort. Jeg som presset armen hans mot halsen min, det var min feil at jeg spytter blod nå, min feil at jeg er kvalm og brekker meg.

Han skadet meg ikke. Han bare løftet meg opp, han bare presset meg opp inntil døren. Men han skadet meg ikke.

Han skrek, han sa stygge ting. Du ser syk ut, se deg i speilet, du er syk sa han når jeg gråt og sa jeg elsket han.

Etterpå lo han mens han sa jeg skadet deg ikke. For han gjorde ikke det. det var min feil. Nå skal jeg lage middag til han så skal vi se film for han skadet meg ikke. Det var min feil. Som min forrige samboer som slo. Det er jeg som alltid er sur, det er min feil. Jeg er ikke noe godt menneske. Jeg er syk i hodet og stygg, jeg er bare sur.

Du mener helt åpenbart ikke dette, så gjør det du faktisk mener er rett.

Skrevet

KRISESENTRET HJÄLPER DIG! DU PACKAR ETT PAR SAKER: Ett par trosor, tandborste och lite kläder så ringde du dem. Har du inte pengar så betalar de taxi åt dig. Detta ska du inte vara en del av! Du är bättre än så, du är mer värt än det och det vet du!!!

Du är en bra, fin människa som är värt precis lika mycket som alla andra!! det var inte fören jag faktiskt blev boende på krisesentret en stund som jag förstod det själv och lyckades ta mig därifrån! Till slut ser du att allt det de säger och gör är som i en bok, där sidorna redan är skrivna. Männen gör på samma sätt, alla de som slår. Ett litet steg åt gången så varken du eller de runt dig förstår tills det är försent och du känner att du inte har någon annan än han och hans val. Tro mig, jag håller precis på att bygga mig själv upp efter ett sådant förhållande och det är INGEN som tror mig för han är ju så "go och snäll".

FÖR ALLA MÖDRAR I DENNA VÄRLD, GÖR OSS EN TJÄNST OCH KOM DIG VECK NU SÅ FÅR DU HJÄLP OCH EN SKULDRA ATT GRÅTA PÅ!!!!!!!!

• Liker 3
Gjest test123
Skrevet

Voldelige menn tiltrekkes alltid av sånne kvinner som lar seg bli misbrukt. Du vet det ikke er din feil, og du er ikke stygg eller dum. Har du stekepanne så anbefaler jeg deg som slagvåpen neste gang han skulle prøve seg på noe. Det kalles selvforsvar. Ha selvrespekt og kom deg bort, for denne mannen kommer til å drepe deg til slutt.

nei, flytte ut, ikke noe stekepanne som slagvåpen. ikke bare er vold galt, men gud vet hva mannen kan finne på om hun gjevner ut oddsen.

Skrevet

Min var heller ikke "voldelig", han har aldrig lämnat ett enda blåmärke på min kropp (knappt) men jag har ändå blivit släpad runt i lägenheten över dörrkarmar, slängd i soffor och på bord. Hört att jag borde dö och att han en dag ska ta livet av mig. Jag är fri nu och det är en underbar känsla.

Det är inte bara vold om det syns utanpå, om det gjör vondt og föles fel ut och han ikke slutter fast du sier nei eller hva du nå en måtte pröve för å försöke få en slutt på det så ER DET VOLD.

• Liker 3
Skrevet

nei, flytte ut, ikke noe stekepanne som slagvåpen. ikke bare er vold galt, men gud vet hva mannen kan finne på om hun gjevner ut oddsen.

Ja flytte ut MÅ hun, men stekepanne hvis han slår igjen. Det funket fint for meg...fyren løp i 120km/t ut døra.

Skrevet

Vi har vært sammen en gang før, da slo han ikke. Vi har vært sammen siden august denne gangen, men han sånn her før nå. Han som hjalp meg å komme meg ut av mitt forrige forhold. Min eks slo hver dag i et år, han her har ikke slått nå. Han har bare vært litt irritert. Ikke skadet meg like ille som han kunne gjort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...