Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i ca 5 mnd. Vi har nå flyttet sammen og jeg fant ut nylig at jeg er gravid. Han ønsker at vi skal beholde. Jeg kritiserer han hele tiden, vil ikke ha sex lenger, han irriterer meg bare han snakker:( Han gjør ikke særlig ut av seg å gjør stort sett det jeg ber ham om. Jeg er ganske fortvilet nå for den siste uken spyr jeg bare av han.. Vi er i 20 årene. Vet ikke om dette er graviditeten eller om dette faktisk er relle følelser... At jeg faktisk ikke liker han lenger. Hjelp... Er ikke særlig overlykkelig over denne graviditeten heller.. Føler meg ganske deprimert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis kjæresten som er problemet, men alle problemene får utløp på/gjennom han.

Men der har jo ikke vært sammen lenge og med en graviditet som du ikke er overlykkelig for, kan vel ta knekken på et ferskt forhold.

Skrevet

Hvorfor beholder du barnet om du ikke vil ha? Bare lurer. Er en stor beslutning vet du... Men mulig dette har å gjøre med en blanding av hormoner og at forholdet er såpass nytt. Hvordan var det med dere før du ble gravid? Er du forelsket?

Anonym poster: 96f63105c03b1780ba006867edaca6c9

Skrevet

jeg var forelsket. Men føler nå at jeg ikke er det i det hele tatt... Jeg ville beholde jeg også i begynnelsen, men nå vet jeg ikke lengre. Er veldig usikker på han og graviditeten. Føler meg rådløs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...