AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Hei! Kjøpte meg en sånn epilator, fordi den var tilbud og fordi jeg er lei av barberhøvel og skum! Men fy fader!!! Som den river ( Nei, hårene var ikke for lange. ) Noen flere som har en slik? Blir smertene bedre etterhvert? Anonym poster: f354e87c9fc117ad0cf0acfd5750c33f
Sugerøret Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 hehe det gjør vondt de første gangen ja. Jeg synes det kun gjør vondt nå,om jeg ikke har epilert på en stund og hårene har blitt laaange 1
Gjest Lille-pus Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Første gangen er det h***tes vondt ja :skrattte: Så blir dalt meget bedre. Uansett hvor på kroppen du 'plukker' hår så anbefaler jeg Silke-épil 7 Dual epliator istedet for nr. 1 Trådløs og til bruk i dusjen. Like tett og fin fjerning som med voks.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Takk for svar damer! Hater sånn hår-napping smerter... *grøsse* Får vel oppdatere den til en 7'er etterhvert, om jeg blir herda nok Regner med at den koster en del mere, og jeg har ikke lyst å legge så mye penger i et tortur-redskap som jeg ikke er sikkert på om jeg greier å bruke. Er dere nøye med å rengjøre den med sprit forresten? Anonym poster: f354e87c9fc117ad0cf0acfd5750c33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå