AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Noen som har prøvd? Funker den, eller er den for god til å være sann? Anonym poster: 8c57e48c0baf78a2d13b085a5b031cbc
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Den er dyretesta. Ja, den er for god til å være sann. Anonym poster: 1b86801c299fbb7c13cd3ebed40152ad 1
lighters Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Den for blå og grønne øyne osv? Dumt at den er dyretesta, men det er den beste mascaraen jeg noensinne har hatt. Synes ikke det fremhever øyenfargen så inmari mye som de skulle ha det til, men det er litt blåskjær i den til blå øyne hvertfall, så i riktig lys synes det faktisk litt. Den er veldig god på lengde og grei på volum er veldig fin konsistens ikke for tørr eller rennende. Et annet pluss for min del at den er lett og ta av igjen. Med litt vann så er den av. Synes absolutt den er å anbefale!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Den for blå og grønne øyne osv? Dumt at den er dyretesta, men det er den beste mascaraen jeg noensinne har hatt. Synes ikke det fremhever øyenfargen så inmari mye som de skulle ha det til, men det er litt blåskjær i den til blå øyne hvertfall, så i riktig lys synes det faktisk litt. Den er veldig god på lengde og grei på volum er veldig fin konsistens ikke for tørr eller rennende. Et annet pluss for min del at den er lett og ta av igjen. Med litt vann så er den av. Synes absolutt den er å anbefale! Takk for fint og utfyllende svar! Har blå øyne selv. Hvis den i tillegg er god på lengde og volum, som du sier, i tillegg til å få av igjen, så høres den jo super ut! Stort minus at den er testet på dyr da Hvordan er den i forhold til vann da? Smitter den lett av? Kler ikke panda-look Anonym poster: 8c57e48c0baf78a2d13b085a5b031cbc
Adhara Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Jeg har denne for blå øyne. Er også veldig fornøyd, med tanke på volum og lengde, som ble nevnt tidligere her. Vil ikke si at den fremhever øyefargen min da Den smitter ikke av på meg ihvertfall, men det er ikke et problem jeg bruker å ha til vanlig.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Jeg har den (har blå øyne). Jeg syns ikke den fremhever øyenfargen min noe, men jeg liker godt at den ikke har den svarteste svarte fargen. Den er litt mer grålig sort, og det passer mye bedre når jeg er så lys som jeg er. Den har også litt blått glitter (eller noe) i, men jeg syns ikke det synes når man har det på. Det kan hende at det synes i noen typer lys da, men jeg har ikke lagt merke til noe. Jeg har heller ikke lagt merke til at den smitter lett av, men jeg pleier ikke ha det problemet heller. Så det kan hende at den smitter på andre. Det eneste jeg ikke liker ved den er kosten. Det er sånn gummikost, og jeg liker bedre de gammeldagse kostene. Men det er jo veldig smak og behag, og man venner seg jo til kosten. Anonym poster: 448261afbf1a0769315c0ed657aa9bd0
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Takk for flere svar! Hvis den ikke fremhever øyenfargen, sånn som den ''lover'', så kan man vel likesågodt velge en annen som gir volum og lengde... eller? For det er vel i bunn og grunn kun det som i utgangspunktet er forskjellen. Anonym poster: 8c57e48c0baf78a2d13b085a5b031cbc
lighters Skrevet 10. februar 2013 #8 Skrevet 10. februar 2013 Ja, du har jo rett i det. Men jeg synes faktisk at den var så bra at jeg har kjøpt den fler ganger for den er så bra på alt det andre, at det ikke er så viktitg at den ikke holder det den lover på en måte. Hehe hørtes litt rart ut dette her men
lottelotti Skrevet 10. februar 2013 #9 Skrevet 10. februar 2013 Synes ikke at den fremhever øyenfargen min, men den var driit god! Så jeg anger ikke på at jeg kjøpte den, alle maskaraer fra max factor har faktisk blitt en favoritt!! :-)
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #10 Skrevet 10. februar 2013 Hmm... Kanskje den er verdt å prøve uansett da Ble litt ekstra nysgjerrig nå, merker jeg. Anonym poster: 8c57e48c0baf78a2d13b085a5b031cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå