Gjest Euforia Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Hei, har noen av dere prøvd http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?productId=104423 eller http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?productId=104553? Jeg har veldig lyst til å prøve ut begge to fordi jeg synes de ser spennende ut, men har ikke helt skjønt hva de er for (annet enn fjerning av sminke). Hva synes dere er det beste fra Matis? Jeg har bare prøvd fuktmasken deres og har veldig lyst på noe mer!
Gjest Daenerys Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Sistnevnte er en toner, den brukes for å få vekk rester av sminkefjerneren og sminke, i stedet for å skylle ansiktet med vann. Har brukt den før, den er kjempegod, takk for påminnelsen, skal bestille på nytt nå! Jeg bruker rensen deres, rett og slett. Har planer om å teste ut mer etterhvert.
Gjest Euforia Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Sistnevnte er en toner, den brukes for å få vekk rester av sminkefjerneren og sminke, i stedet for å skylle ansiktet med vann. Har brukt den før, den er kjempegod, takk for påminnelsen, skal bestille på nytt nå! Jeg bruker rensen deres, rett og slett. Har planer om å teste ut mer etterhvert. Alright, takk for svar! :-D
Edda123 Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Delicate lime blossom lotion er kjempegod! Veldig fin til sensitiv hud. Liker også delicate cleansing cream og delicate face mask
vimsefrøken Skrevet 13. februar 2013 #5 Skrevet 13. februar 2013 begge disse to er lotion/ansiktsvann som skal brukes rett etter rens for å fjerne siste rest av sminke eller rens og for å friske opp huden, så begge disse to samtidig er ikke nødvendig da begge brukes til samme formål...
Gjest Euforia Skrevet 13. februar 2013 #6 Skrevet 13. februar 2013 begge disse to er lotion/ansiktsvann som skal brukes rett etter rens for å fjerne siste rest av sminke eller rens og for å friske opp huden, så begge disse to samtidig er ikke nødvendig da begge brukes til samme formål... Hadde ikke tenkt å bruke dem samtidig, men takk for et oppklarende svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå