Gå til innhold

Merkeklær på nett, hvilke sider er å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært begeistret for netthandel, til nå.

Så er det noen gode nettsider der en kan handle forskjellige merker?

Alt fra Gant, Lyle&Scott, Ralph Lauren, Acne, tiger of sweden osv?..

Å hvilke betalings metoder bruker dem?

Vet om Zalando, men hører så mye negativt ang. treg leveranse osv.

Så ja, finnes det noen perler på nett? :smilorange:

Anonym poster: 34d0701c0ca5b3587633e508454a2159

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

shopbop har flere kjente merker =) Fantastisk leveringstid, også kan du betale toll og moms og sånt i samme slengen slik at du har det ut av verden. Om du ikke gjør det sender de deg bare regning i posten etterpå.

Net a porter er også ganske bra, men det er mye dyrere og frakten er helt insane. Noen butikker tar paypal (foretrukket), mens andre skal ha kortnummeret på kortet ditt. Helt trygt egentlig, bare mer styr.

Skrevet

De jeg kommer på i farten er net-a-porter, shopbop, brownsfashion, farfetch, my-wardrobe, revolveclothing, ssense, luisaviaroma, youheshe, sheinside, lagarconne og mytheresa. Mange merker har også egne nettbutikker!

Skrevet

Jeg foretrekker å handle Acne på AcneStudios. Har kjøpt litt Tiger of Sweden hos Nelly.

Skrevet

Har handlet både fra Zalando og Smartgirl. Begge to leverte kjemperaskt.

Ellers bruker jeg Miinto og Brandos. Mange andre steder jeg har lyst til å prøve.

Skrevet

Jeg har handlet en god del fra Zalando, og er jevnt over veldig fornøyd med dem.

Angående treg levering så kan jeg jo si at Zalando bruker myPack, og det er ikke alle utleveringssteder som mottar myPack-pakker hver dag. Butikken her mottar f.eks myPack-pakker to ganger i uken. Da sier det seg selv at leveringen kan føles noe treg, men det er i grunnen ikke Zalando sin feil.

Skrevet

Jeg har handlet en god del fra Zalando, og er jevnt over veldig fornøyd med dem.

Angående treg levering så kan jeg jo si at Zalando bruker myPack, og det er ikke alle utleveringssteder som mottar myPack-pakker hver dag. Butikken her mottar f.eks myPack-pakker to ganger i uken. Da sier det seg selv at leveringen kan føles noe treg, men det er i grunnen ikke Zalando sin feil.

Zalando har brukt en uke på å sende pakkene mine avgårde hver gang, det har jo vært med sporing så ser hvor pakken er. Men jeg er fornøyd med dem uansett.

Anonym poster: f03cee6db5eeaa82df7f3afb393f5f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...