Gå til innhold

svette og klestips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på en medisin en stund nå som gjør at jeg svetter litt mer enn før og jeg tar den hver dag og kan ikke slutte, og sliter da litt med noen genserer. De verste er de av 100% bomull og som er litt tykke, da får jeg fort store svettringer som ikke går bort før jeg har tatt av plagget. Ekkelt!! Jeg vet at ullklær skal regulerer fuktighet og varme men det er lite ullklær i vanlige butikker og det er få ullklær som er fine å bruke hele året. Jeg har kjøpt noen fine treningstopper som regulerer kroppstemperaturen min ganske bra men jeg vil ikke gå i de hele tiden, liker å være feminin som de fleste kvinner.

Så hva slags type stoffer anbefaler dere at jeg kjøper klær i?

Anonym poster: 028de0ca8eb4abd25a4e2f5afea62379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :jolie:

Anonym poster: 028de0ca8eb4abd25a4e2f5afea62379

Skrevet

Jeg hadde heller satset på en deodorant som stopper svetten helt. Anbefaler Yerka. Du får den på Cubus.

Anonym poster: 086fbc06cc63163fa06f1e37bacf1614

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg mye erfaring i...

- Svart fungerer nesten alltid

- Hvitt er også bra

- Singletter, helst med god plass under armene

- Unngå trange t-skjorter

- Ull er fantastisk. Finnes mange helt enkle langermede ulltrøyer som fint kan pyntes med smykker

- Tykt stoff hindrer ofte markerte svetteflekker, for eksempel tykke strikkegensere og lignende

- Strikk generelt er ofte bra

- Polyester gir omtrent ingen svetteflekker

- Viskose er luftig og lite vises

- Prøv å unngå fargesterke topper. Gå for enten lyse eller mørke

Kommer ikke på noe særlig mer nå, dessverre

Anonym poster: f1b51cdc937963e2fb42c0fd1e873ce2

Skrevet

Livet mitt har faktisk endret seg totalt etter at jeg begynte med denne deodoranten! Endelig har jeg sluttet å bekymre meg for svetteringer til enhver tid!

Anonym poster: 019af4948e325506707a111553313f6e

Skrevet

Kjøp Aluminiumklorid på apoteket.

Anonym poster: ad71af31a0f3fc924265494c028d16b6

Skrevet

Livet mitt har faktisk endret seg totalt etter at jeg begynte med denne deodoranten! Endelig har jeg sluttet å bekymre meg for svetteringer til enhver tid!

Da må du jo slutte å barbere deg under armene... Hos meg er det iallefall flammehav i armhulene når jeg bruker den :)

Skrevet

Da må du jo slutte å barbere deg under armene... Hos meg er det iallefall flammehav i armhulene når jeg bruker den :)

Men etterhvert kan man vel gå over til å bruke den bare et par ganger i uken, og da kan man barbere seg når man ikke bruker den? Evt at man barberer seg om morgenen etter at man har vasket den av.

Skrevet

Men etterhvert kan man vel gå over til å bruke den bare et par ganger i uken, og da kan man barbere seg når man ikke bruker den? Evt at man barberer seg om morgenen etter at man har vasket den av.

Åh, jeg klarer ikke å ha hår under armene jeg altså :fnise:

Skrevet

Er det sunt å bruke sånne antiperspiranter som stenger svetten inne? Er ikke det kreftfremkallende? Leste hvert fall noe om det...

Anonym poster: 2b374e95d674466d6997083b6684f036

Skrevet

Hva med å gå en overdel som ikke sitter stramt rundt arm/skulder-partiet? Finnes jo mye av dette i butikkene nå om dagen.

Skrevet

For meg holder det å ikke barbere seg den dagen jeg tar den på. Bruker den om kvelden og neste morgen dusjer jeg og barberer meg.

Nå behøver jeg ikke bruke den mer enn hver andre måned ca., så ubarberte armhuler er et svært lite problem for meg nå i alle fall.

Og ang. kreftframkallende: Har lest at slike deodoranter er blitt "friskmeldt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...