AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Er det et problem...? Får stadig høre at jeg kommer til å ende opp alene på grunn av dyreholdet mitt. Jeg har liksom to små firbeinte som gjør lite ut av seg, og hadde aldri trodd at de kom til å bli et problem. Noen som stikker med halen mellom beina (hehe, pun intended) dersom det skulle vise seg at det fulgte med en eller flere pelskledde i pakkeløsningen? Anonym poster: 85f03a1b67adb3fe500537d5a587d3d5
Quilliam Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Ikke med mindre du er helt betatt av de. Mamma snakker ikke om noe annet enn kattene sine, det hadde jeg aldri orket hos en kjærest.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Så frekke de er som sier sånt. Høres ut som noen som forsøker å holde deg nede. Det er sikkert en liten andel menn som ikke vil ha damer med kjæledyr. Men de mennene er jo ikke du interessert i. Anonym poster: 7c832644dbc4a5d45553ae6857a7d296
Envy Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Har opplevd et par ganger at dating har utgått fra min side fordi mannen er allergisk. Jeg velger ikke bort kattejenta mi for en allergisk mann. Hun er en del av pakka, og sånn er det Er også skeptisk om en kar ikke liker katter, om noen får hilse på henne og er under middels entusiastisk. Altså, det er lov å ikke like katter, men om folk skal begynne å forlange at hun skal sperres inne på et rom osv fordi jeg har besøk, da er det uaktuelt. Så jo, dyrehold kan kanskje gjøre dating litt vanskeligere, men om hun ikke får være med på lasset, er heller ikke mannen noe for meg 2
lottelotti Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Hadde ikke hatt et problem med at kjæresten min hadde to kjæle dyr
Gjest Gunfreak Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Firbeinte er jo ikke noe problem, hadde de hatt 6 eller flere bein blir det litt problemer. Er ikke glad i insekter, edderkopper og skoleredde. Katter er greie det, underlegene hunder så klart som er overlegen alle andre former for liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå