Lumiere Skrevet 19. mars 2004 #1 Del Skrevet 19. mars 2004 Lurer på én ting: Jeg har EL nå; dvs. jeg har fysisk sett det hvite når jeg er på det lille hjerterommet. Hadde antydning også igår, men bare litt - idag er det imidlertid ikke tvil. Når viser det hvitt i trusa? Før, under eller etter EL? Når må vi sette inn "støtet"? Vi koste oss natt til igår, og er nok "på an igjen" i kveld. Her det bare å stå på sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #2 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg sier som Ole Brum; "Ja, takk, begge deler!". Vi prøvde både litt før, mens jeg merket EL og etterpå - og vips så satt den! Er nå i uke 12...... LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiere Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2004 Tror Ole Brumm-filosofien kan være nyttig her!!! Har nå håndfast bevis på at jeg er midt i EL , og er kjempehappy :-) :-) :-) Vi har allerede gardert oss når det gjelder å sette inn "støtet" før EL; idag kommer forsøket under EL, og så får vi bare fortsette gledene i helgen Å så gøy og spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. mars 2004 #4 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvit utflod/sekret er jo ikke et tegn på EL. Et tegn på EL er når det er utflod som ligner på rå eggehvite. Altså så godt som blankt, men det kan være noen hvite tråder i. Jo mere slim, og jo "seigere", jo bedre, sier de.... Den siste dagen med slikt "eggehvite-slim" er dagen du mest sansynlig har EL. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiere Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 19. mars 2004 Forklarte meg kanskje i litt moderate ordelag tidligere... Fikk mistanke om EL tidligere idag når jeg fikk litt hvite merker i trusa (hadde mørke truser på); og denne mistanken ble bekreftet ikveld når jeg tok en "test" der nedenfra. EL-slimet er på plass, og testet det i forhold til "20 cm-regelen", der man skal kunne dra i slimet. Ganske detaljert dette, men sånn er visst sjargongen blant prøveren har jeg skjønt Så jeg er nok ganske så sikker på at vi er midt i EL ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå