Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min og jeg bor i ulike byer. Vi sendte melding i går kveld, og da skulle han på byen. Så har jeg prøvd å få tal i dag, uten hell. Vi skulle avtale noe, og jeg har både sendt meld der jeg ber han om å ringe meg, og jeg har ringt han. Ikke noe svar. Begynner faktisk å bli litt bekymret.

Anonym poster: 42d76368d50b6b7f4984a179f198395d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gammel er broren din? Kjenner du noen av kompisene hans, som du evnt kan få tak i? Kan jo være at han har møtt the-one-and-only i gårkveld, å glemt hele søster.

Men, klart, det er lov å høre med politiet og, begynner egentlig å bli på tide å våkne, uansett hvor mye han drakk i går.

Skrevet

Selvfølgelig, men han kan jo bare ha glemt igjen telefonen ein plass, ha den på lydløs eller kanskje han sover ennå..

Skrevet

Han er 24 år:) Han har en tendens til å drikke en del når han skal på byen, men kvikner alltid til utover dagen. Kjenner dessverre ingen av kameratene som bor i samme by som han. Får håpe han gir lyd fra seg snart!

Anonym poster: f18218b41aab5ccd4ee049d45237f211

Skrevet

Om du virkelig blir engstelig og ikke får høre fra ham, kan du ringe til politiet og sykehuset i byen han er å spørre dem om de har "hørt" fra ham.

Bedre det enn ikke å vite

Anonym poster: 799d5a9083c02082ef5f0dc0020c583a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...