Gå til innhold

Hva er skiller det å være sexfriend med det å ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

holde på sammen uten å tenke på om det kan bli noe seriøst en dag eller bare tenke i det nuet?

Anonym poster: 396a4e945568a209979c66479ca21f07

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Ingenting. For meg er det akkurat det som er en sexvenn.

Skrevet

Uffameg!! Det er nettopp det jeg var redd for.

Har ingenting imot dem som velger å ha en sexfriend, men er selv ikke interessert i det (eller trodde jeg at jeg ikke var det).

Og nå tok jeg meg på fersken med å ha en samtale med han jeg holder på med hvor både jeg og han ønsker faktisk det!

Åj, nå blir jeg litt skremt...

Skal forte meg å lese om den tpen forhold, håper det er mue m det er på KG!

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet (endret)

Uffameg!! Det er nettopp det jeg var redd for.

Har ingenting imot dem som velger å ha en sexfriend, men er selv ikke interessert i det (eller trodde jeg at jeg ikke var det).

Og nå tok jeg meg på fersken med å ha en samtale med han jeg holder på med hvor både jeg og han ønsker faktisk det!

Åj, nå blir jeg litt skremt...

Skal forte meg å lese om den tpen forhold, håper det er mue m det er på KG!

Hva er du redd for? Ingen som sier at en sexvenn ikke kan bli til noe mer. Ei heller noen som sier at en ikke kan være glad i en sexvenn.

Er det ordet "sexvenn" du er redd for? Er det under din verdighet å ha en sexvenn? I så fall, kall det noe annet. Kall det en "kjærlighetsvenn" eller noe sånn. Ser virkelig ikke problemet her så langt.

Endret av Bolsjevidkun
Skrevet

Vel, jeg har bar hatt sex når jeg var i et seriøst forhold, har aldri hatt ons for det interesserer meg ikke, og sexfriend er nytt for meg.

Så jeg føler meg som om jeg hopper i en helt ny verden.

Vet igrunn ikke hvorfor jeg plutselig ble så skremt, sikkert fordi jeg er redd jeg får følelser, men ikke ham. Spesielt om han er vant til å ha den typen forhold.

Vet du er rett, man kan jo ikke alltid ha 100% kontroll på sine følelser, og det kan ikke alltid gå som planlagt, men nå at jeg er i den situasjon, føles det rart :) Må kanskje bare venne meg til det og se om det passer meg på sikt

Skrevet

Jeg har det. Vi har vært kjærester, men det funket ikke. Men vi er glade i hverandre, treffer hverandre så ofte vi kan, hjelper og støtter hverandre. Og sexen er fantastisk. Vi sover også sammen. På sikt vet vi at det må ta slutt, men vi klamrer oss til hverandre så lenge vi kan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...