AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Hei! Kjæresten min får tilsendt puppebilder av andre jenter som kompisen hans tar å sender han. er dette ok? kjenner det irriterer meg. Anonym poster: e6cb6827098c1abc6e860037ca3a299e
Monsterkid Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Hadde ikke vært greit for min del. Hadde sagt ifra til samboeren min, og til kompisen hans om at dette setter jeg ikke pris på.
aquiz Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 så lenge det er kompisen som sender og ikke din kjæreste hadde jeg ikke sett harmen i det. Snapshot er jo litt poppis nå, og det går over! døgnflua! Pupper kan man se over alt, til og med i avisa!
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Hei! Kjæresten min får tilsendt puppebilder av andre jenter som kompisen hans tar å sender han. er dette ok? kjenner det irriterer meg. Anonym poster: e6cb6827098c1abc6e860037ca3a299e Er dere 13 år?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 har gutter på 14 og 15 år i huset, og der er avtalen dem imellom at de som får tilsendt pupperbilder sender de videre til de andre. De har alle en mappe på mobilen som er låst/kodet som disse bildene lagres i. Så det å være kjæresten til disse guttene og sende puppebilder av seg selv er virkelig dumt hvis du ikke vil at andre skal se det. Må legge til at ingen av mine her har kjæreste nå. Men jeg har sagt til dem at hvis de får tilsendt slikt av en kjæreste så blir det månelyst fra min side hvis det blir sendt videre. Har også en datter , og da hun fikk kjæreste fortalte jeg henne om dette. Noe brødrene også gjorde, og håper hun ikke sender slikt av seg selv. Hun ble overrasket og sjokkert ja, men forstod alvoret.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Kjæresten din kan vel ikke noe for hva han får tilsendt av hans 14 år gamle kompiser? Edit: Men jeg skjønner det irriterer deg da. Endret 10. februar 2013 av Dreamdrops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå