Gjest Trappetroll Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Hvordan får man disse svarte smileyene med hjerteøyne og sånn på android? Og hvordan får man de andre emojigreiene til å virke på android? Hvilke aper er det osv?
orgus Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Jeg bruker denne sammen med Go SMS i alle fall https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jb.gosms.emoji&hl=no Men det krever at mottaker har det samme installert da.
Gjest Trappetroll Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Finnes det noen der mottakeren ikke trenger å ha samme installert? Skriver med folk som har iPhone og android, så er litt ok om begge deler kan se smileyene
orgus Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Tja egentlig ikke. Den jeg nevnte støtter mange av iPhone sine egne da. Problemet er at hvis du det skal fungere på tvers av forskjellige plattformer må du sende selve bildene - og ikke tekstkoder slik som Emoij-pluginen gjør - og da er det plutselig en MMS istedet for SMS
Gjest Trappetroll Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Ah.. Jeg er ikke så sykt teknisk skjønner du Men de svarte smileyene, med hjerteøyne og sånn.. Hvordan får man de da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå