Gjest Kiara! Skrevet 31. mai 2013 #21 Del Skrevet 31. mai 2013 Oj, det var billig Fanteria! Stoltrekk har vært helt uaktuelt for oss, men... 13,- pr trekk var råbillig... Får konferere litt med samboeren. Send gjerne tips om utleier på PM eller her Veldig lett å finne på finn. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=41286633 Men jeg tror jeg dropper det likevel jeg altså, Jeg har jo planlagt en hjemmelaget løsning. Dessuten er det ikke så stort som det var for noen år siden å ha dette kjenner jeg. Kjøper meg heller body wraps jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 31. mai 2013 #22 Del Skrevet 31. mai 2013 Høres fornuftig ut, Kiara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 31. mai 2013 #23 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg kunne vært fornuftig, men jeg klarer (vil) ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 31. mai 2013 #24 Del Skrevet 31. mai 2013 Body wraps er vel noe av det mer ufornuftige bruder kan bruke pengene sine på, det er jo urter som skal stramme opp flesket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 1. juni 2013 #25 Del Skrevet 1. juni 2013 Hahaha, joda, men for noen av oss er jo det forholdvis fornuftig - og for meg spesielt er det langt mer fornuftig enn stoltrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 1. juli 2013 #26 Del Skrevet 1. juli 2013 Synes ikke det er en dum ting å bruke penger på, lokelet vil se mye bedre ut i sin helhet. Skal selv leie både stoltrekk og sløyfer. Synes det er utrolig fint og rent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 2. juli 2013 #27 Del Skrevet 2. juli 2013 Jo mer jeg ser på hvite stoltrekk med sløyfer jo verre synes jeg de ser ut. jeg fikk mamma til å lage grå chiffon trekk til meg kun på stolryggen, de bleutrolig fine, g ikke minst mer elegante enn disse hvite spandex trekkene som lyser opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 2. juli 2013 #28 Del Skrevet 2. juli 2013 jeg fikk mamma til å lage grå chiffon trekk til meg kun på stolryggen, de bleutrolig fine, g ikke minst mer elegante enn disse hvite spandex trekkene som lyser opp. Oj, det hørtes stilig ut Kiara! Har du bilde av de? Hvor mange har dere, og er dere evt interessert i å selge? (forutsatt at de har riktig nyanse, hehe) Venter forresten veeeeeldig spent på rapport fra deg, og har grusomt lyst til å se bilde av deg i kjolen din! Håper dere koser dere på bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evie Skrevet 2. juli 2013 #29 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg tror jeg så bilde av deg i avisa kiara! Om det var deg så du helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ahs Skrevet 2. juli 2013 #30 Del Skrevet 2. juli 2013 Vi skal også ha stoltrekk, synes det gjør seg veldig, gir lokalet et gjennomført og helhetlig inntrykk. Så jeg støtter deg i valget ditt. Vi arver fra et vennepar, og bestiller det som mangler fra samme sted de kjøpte (usa). Synes det var dyrt å leie for 40 kr stk pluss sløyfe, du kan kjøpe brukte for den prisen (og så selge de videre etterpå). Ellers får du hvite pledd på IKEA for en billig penge, det var løsningen i et annet bryllup vi var i. Ligger en annonse på finn nå hvor det er noen som skal selge 300 stoltrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 2. juli 2013 #31 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvis det var det store bildet som lyste opp i avisen med din doble størrelse var det nok meg Evie. Stoltrekkene våre var bare stoff som var knyttet. Skal vise bilde snart om det finnes. :-P jeg har en rapport hos bryllupsvenner siden, men lyst til å lage en ny for vi hadde en veldig fin dag tross regn og uvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 2. juli 2013 #32 Del Skrevet 2. juli 2013 Nå har jeg vært inne og lest rapporten på bryllupsvenner, og må bare få si én ting: du har et helt utrolig herlig, ukuelig og smittende humør! Jeg blir inpirert av deg, og tenker at det gjelder bare å senke skuldrene, og prøve å adoptere din evne til å bare være i nuet - uansett om nuet på ingen måte reflekterer det man har trodd på forhånd - og ta ting som de blir. Du er og blir herlig, Kiara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 2. juli 2013 #33 Del Skrevet 2. juli 2013 Blir helt rørt av deg Adriane! Men vi må ta noen nye bilder når vi kommer hjem må jo ha bilde av kjolen. Lurer på om fotografen fikk fanget sløret som ble hengt i teltstengene også forresten. Mye jeg må vise dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 2. juli 2013 #34 Del Skrevet 2. juli 2013 Hva med en copy på bryllupsvenner og paste her, Kiara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 2. juli 2013 #35 Del Skrevet 2. juli 2013 Blir helt rørt av deg Adriane! Men vi må ta noen nye bilder når vi kommer hjem må jo ha bilde av kjolen. Lurer på om fotografen fikk fanget sløret som ble hengt i teltstengene også forresten. Mye jeg må vise dere! Hahaha, det høres ut som det ligger en artig historie bak sløret i teltstengene Gleder meg stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 3. juli 2013 #36 Del Skrevet 3. juli 2013 Gjerne for meg, men jeg sitter med tab å har ingen anelse om hvordan jeg skal gjøre det. Hva med en copy på bryllupsvenner og paste her, Kiara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 3. juli 2013 #37 Del Skrevet 3. juli 2013 Nå har jeg da selvfølgelig vært der inne og lest. Høres ut som dagen var topp til tross for regnevær. Det viser jo virkelig at du ikke var bridezilla da det kom til stykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 13. juli 2013 #38 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg har funnet en som leier ut trekk via finn. Jeg betaler 13,- per trekk. Vil du sende meg link også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 15. juli 2013 #39 Del Skrevet 15. juli 2013 Vil du sende meg link også? Jeg finner ikke selgeren igjen. Jeg søkte bare på stoltrekk og fant den rimeligste.Ente ikke med å leie stoltrekk da vi valgte å droppe kostnaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå