Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Hvordan får man noe på gang med en fyr som man har god kontakt med, men som er litt sjenert på jentefronten? Jeg har aldri sett eller opplevd at han har hatt noe på gang med ei jente, eller rota med noen på fest eller noe som helst, han er ikke helt den typen. Hvordan får man noe på gang da?
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Dump! Nei, du får vel ta styringa litt du da.
Singha Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Du er ekstremt direkte. Ta kontroll. Vær fysisk om du må. (Og nå svarer jeg hovedsaklig for meg selv, ut i fra min sjenerthet. Jeg kan godt se at andre sjenerte menn kanskje ikke hadde likt dette).
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Vi møtest stort sett bare i sosiale settinger, så jeg vil ikke han skal synes det går ut over det han føler er komfortabelt.
Singha Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Da tar du kontakt utenom de settingene. Du kan vel skaffe telefonnummer eller legge ham til på FB eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Har han sjølvsagt på FB, men FB er noe som er sjeldent i bruk både hos meg og hos han. Telefonnummer har jeg også, men har bare brukt det til veldig praktiske spørsmål på tekstmeldinger, dessuten jobber han veldig mye, så han er utrolig dårlig på å svare (slik er han visst med alle vennene sine), så er redd for at slike tilnærmelser kan bli litt flopp for min del. Syns det er best å ta ting personlig.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Men.. er han sjenert, eller rett og slett innadvendt? Jeg ble gira på en som jeg anså for å være "sjenert / mystisk" osv. Syntes det var spennende, og jeg prøvde meg masse på ham. Men herremin. Han viste seg å ikke være akkurat sjenert, men heller innadvendt. Jeg er utadvendt selv, så denne kontrasten ble utrolig uheldig for meg på lang sikt. Det var vanskelig å kommunisere med ham, han svarte med korte setninger, spurte aldri tilbake, datt ofte ut av samtaler og virket fraværende. Tok ikke humor, og var veldig tørr.og kjedelig. Følte at jeg måtte hale og dra ting ut av ham. Nesten litt asperger-aktig. Måtte til slutt innse at han ikke kunne gi meg det jeg trenger, og en del av det jeg trenger er faktisk noen som klarer å gi bekreftelse og å ta kontakt tilbake. Så bare husk det, og pass på om det virkelig er sjenert han er!! Anonym poster: 3d651d0826a9dc4cc6622596a494847d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #8 Skrevet 10. februar 2013 Tror ikke du vet helt hva innadvent er… Anonym poster: 9556bc0c0e96e26376482b82538147c3 2
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2013 #9 Skrevet 10. februar 2013 Men.. er han sjenert, eller rett og slett innadvendt? Jeg ble gira på en som jeg anså for å være "sjenert / mystisk" osv. Syntes det var spennende, og jeg prøvde meg masse på ham. Men herremin. Han viste seg å ikke være akkurat sjenert, men heller innadvendt. Jeg er utadvendt selv, så denne kontrasten ble utrolig uheldig for meg på lang sikt. Det var vanskelig å kommunisere med ham, han svarte med korte setninger, spurte aldri tilbake, datt ofte ut av samtaler og virket fraværende. Tok ikke humor, og var veldig tørr.og kjedelig. Følte at jeg måtte hale og dra ting ut av ham. Nesten litt asperger-aktig. Måtte til slutt innse at han ikke kunne gi meg det jeg trenger, og en del av det jeg trenger er faktisk noen som klarer å gi bekreftelse og å ta kontakt tilbake. Så bare husk det, og pass på om det virkelig er sjenert han er!! Anonym poster: 3d651d0826a9dc4cc6622596a494847d Ja, det er nok sjenert han bare er. Praten mellom oss og andre flyter godt! Og han er veldig utadvendt og funker godt med folk, overhodet ikke innadvendt. Jeg har bare aldri sett han med en jente, så veit ikke hvordan han funker på det området. Han passer på å sette seg ved siden av meg, men det er det på en måte, mer tørr han ikke, men så gjør vel kanskje ikke jeg heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå