Gjest Lady-M Skrevet 19. mars 2004 #1 Del Skrevet 19. mars 2004 Les HER !! Veldig bra av en allmennlege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 19. mars 2004 #2 Del Skrevet 19. mars 2004 Veldgi bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #3 Del Skrevet 19. mars 2004 det var bra ja! Og supert skrevet, oversiktlig og lett å forstå og få med seg.. Ble ikke "overload" med info liksom, men likevel var alt som burde være med, med. Fikk noen tips som jeg skal huske på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderveitja Skrevet 21. mars 2004 #4 Del Skrevet 21. mars 2004 Utrolig bra innlegg!! Her er det masse nyttige tips som ellers blir borte i jungelen av treningstips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest__ Skrevet 21. mars 2004 #5 Del Skrevet 21. mars 2004 Mye bra han skrev så klart ... men likevel så klarer jeg ikke unngå å se hva han egentlig skriver om anabole steroider. Jeg er verken for eller i mot steroider, men når han feil-informerer slik han gjør så blir jeg rett og slett irritert .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2004 #6 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva mener du han har skrevet om anabole steroider som er feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 22. mars 2004 #7 Del Skrevet 22. mars 2004 Hva mener du han har skrevet om anabole steroider som er feil?? Det lurer jeg også på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå