Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier sitt. Hvordan skal jeg klare å kontrollere sjalusien min når den tar over meg? Dette skjer når jenter mannen har hatt sex med ringer/stalker han, prøver å øedelegge mellom oss, når han har mye kontakt med exen sin osv.

Han har begått feilsteg tidligere men jeg vet at han ikke gjør noe nå, problemet er usikkerheten min og den ekstreme sjalusien min som spiser meg opp innvendig.

Har noen av dere slitt med det samme og har noen gode råd?

Anonym poster: b4292a011756f7da74b534e03a7a3c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skal folk ha kontakt med exene sine egentlig? det syntes jeg er veldig merkelig. jeg kunne aldri finne på å ringe exen min, og hadde typen snakket med sin hadde det blitt rabalder i heimen.

syntes ikke du høres sykelig sjalu ut, klart det plager deg at det ringer andre jenter og at han har kontakt med exen! fortell ham at det ikke er greit og at han må velge.

Lykke til:)

• Liker 2
Skrevet

hvorfor skal folk ha kontakt med exene sine egentlig? det syntes jeg er veldig merkelig. jeg kunne aldri finne på å ringe exen min, og hadde typen snakket med sin hadde det blitt rabalder i heimen.

syntes ikke du høres sykelig sjalu ut, klart det plager deg at det ringer andre jenter og at han har kontakt med exen! fortell ham at det ikke er greit og at han må velge.

Lykke til:)

De har en hund sammen, vært gift i 11 år og fortsatt en del business sammen og de er visst bestevenner...

Skrevet

Dette har ingenting med syklig sjalusi å gjøre.

Problemet er at mannen har dårlig vett.

• Liker 6
Skrevet

Tittelen sier sitt. Hvordan skal jeg klare å kontrollere sjalusien min når den tar over meg? Dette skjer når jenter mannen har hatt sex med ringer/stalker han, prøver å øedelegge mellom oss, når han har mye kontakt med exen sin osv.

Han har begått feilsteg tidligere men jeg vet at han ikke gjør noe nå, problemet er usikkerheten min og den ekstreme sjalusien min som spiser meg opp innvendig.

Har noen av dere slitt med det samme og har noen gode råd?

Viss det du skriv her betyr at han har vore utro tidlegare så er det ikkje rart at du er sjalu. Klart den vesle tvilen vil alltid ligge i bakhovudet ditt...

Anonym poster: 563f81b9b0bbb525094eceda48595380

Skrevet

De har en hund sammen, vært gift i 11 år og fortsatt en del business sammen og de er visst bestevenner...

Beklager, men HAHAHAHA!!

Gjest Sunheart
Skrevet

Det er han som har problemer , ikke du . Si at han får sette grenser ovenfor de her jentene ellers orker du ikke mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...