ilga Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 når den ene begynner å kalle den andre for kjære? vi har truffet hverandre for 6mnd siden og har vært hvellig mye i lag med overnatting osv.
Quilliam Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Er det det som skal til så har jeg mange kjærester gitt Kjære er et kallenavn for noen man er glad i, det kan også rett og slett bare være et høffelig kallenavn, som feks. "kjære kunde". Personlig bruker jeg kjære på alle venninnene mine jeg er veldig glad i. Dere er kjærester når dere har sagt dere er kjærester. Vil du at dere skal være kjærester så spør han om han vil være kjæresten din, sier han ja så er dere kjærester.
lalaB Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Er det det som skal til så har jeg mange kjærester gitt Kjære er et kallenavn for noen man er glad i, det kan også rett og slett bare være et høffelig kallenavn, som feks. "kjære kunde". Personlig bruker jeg kjære på alle venninnene mine jeg er veldig glad i. Dere er kjærester når dere har sagt dere er kjærester. Vil du at dere skal være kjærester så spør han om han vil være kjæresten din, sier han ja så er dere kjærester. Jeg syns nå ikke det er så rart at det kan være litt diffust om når man er kjærester eller ikke jeg.. Jeg og eksen min hadde ikke en dato, og det var ikke sånn at noen av oss spurte "vil du være kjæresten min" sånn som man gjorde når man var fjorten år liksom. Men det bare ble sånn, på en måte. Men, ts, du kan jo ta en prat med fyren om hva han tenker rundt det, så du sikkert et bekreftende svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå