Wiggins Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Hvordan få en særdeles veltrent og muskuløs kropp: Bruk denne! 3
Quilliam Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Og jeg som trudde jeg fikk musklene mine fra treningssenteret, så dum jeg er
Gjest made4u Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Tidenes beste treningsredskap mener jeg er kroppen, da man uten noe annet enn bare den kan trene seg ganske sterk og man kan trene mange andre egenskaper også. Ingen apparat i verden er like allsidig og kan tilføre oss like mye.
Yme Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Tidenes beste treningsredskap mener jeg er kroppen, da man uten noe annet enn bare den kan trene seg ganske sterk og man kan trene mange andre egenskaper også. Ingen apparat i verden er like allsidig og kan tilføre oss like mye. Bortsett fra tuggtoner.
lurine Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Bortsett fra tuggtoner. Bortsett fra tuggtoner. Tror jeg dævver en gang til. Absolutt.
lurine Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Tidenes beste treningsredskap mener jeg er kroppen, da man uten noe annet enn bare den kan trene seg ganske sterk og man kan trene mange andre egenskaper også. Ingen apparat i verden er like allsidig og kan tilføre oss like mye. Du skal denne veien. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå