Gå til innhold

Er jeg rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste jeg tenkte før jeg dro ut på byen i går: Her er det for rotete. Jeg burde ha vasket badet og kjøkkenet. Det er 1 uke siden sist. Kan nesten ikke dra med meg noe dame hjem slik det ser ut her :-p.

I følge vennene mine er det strøkent hos meg. Det finnes ikke rotete eller møkkete.

Jeg liker å ha det rent og ryddig hjemme. Blir i godt humør av det. Jeg har også brukt en del tid i interiørbutikker for å få en gjennomført stil hjemme med asiatisk særpreg og fokus på kultur og positiv tankegang.

Jeg er mann, 33 år gammel og hetero ;-).

Har tidligere drevet med ekstremsport i mange år og finnes ikke feminin av meg. Er en som mange lett får tillit til og betror seg til.

Hva synes dere jenter om slikt? :-)

Anonym poster: 6b0954402fafe8cfca7689f53f729624

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste jeg tenkte før jeg dro ut på byen i går: Her er det for rotete. Jeg burde ha vasket badet og kjøkkenet. Det er 1 uke siden sist. Kan nesten ikke dra med meg noe dame hjem slik det ser ut her :-p.

I følge vennene mine er det strøkent hos meg. Det finnes ikke rotete eller møkkete.

Jeg liker å ha det rent og ryddig hjemme. Blir i godt humør av det. Jeg har også brukt en del tid i interiørbutikker for å få en gjennomført stil hjemme med asiatisk særpreg og fokus på kultur og positiv tankegang.

Har tidligere drevet med ekstremsport i mange år og finnes ikke feminin av meg. Er en som mange lett får tillit til og betror seg til.

Jeg digger det.

Anonym poster: a8effa76fcbb308c30e404976fb0ad64

• Liker 2
Skrevet

Hehe. Høres nesten ut som en jeg kjenner! Han er mann tvers gjennom og veldig hyggelig! Det hele er bare hans personlighet, liksom, og ikke særlig feminint i det hele tatt :)

Skrevet

Ja, takk til en mann som også er ryddig, og som setter pris på telys og puter :)

Anonym poster: 00598231ab0a47fa96cc5446f8ad0f6f

• Liker 7
Skrevet

Gift deg med meg!!

Anonym poster: bf46b75cf8fe3db44206928a102185eb

• Liker 6
Skrevet

hva skjer hvis en dame kommer inn i leiligheten din og ommøblerer?

Skrevet

Ja, takk til en mann som også er ryddig, og som setter pris på telys og puter :)

Anonym poster: 00598231ab0a47fa96cc5446f8ad0f6f

Har puter på sofaen i indisk rustistisk stil.

Duftlys på badet og stuebordet. Oljeduft-brenner som henger på pipa. Er digg å tenne etter man har vasket og gjort det skinnende rent. Da koser jeg meg :-)

Skrevet

hva skjer hvis en dame kommer inn i leiligheten din og ommøblerer?

Det går fint. Skal hun bo her, så må hun jo trives hun og. Så lenge det blir pent og koselig. Ikke maksimalistisk, for det mistrives jeg med. Men jeg må ikke være i kontroll over dette.

• Liker 3
Skrevet

Det går fint. Skal hun bo her, så må hun jo trives hun og. Så lenge det blir pent og koselig. Ikke maksimalistisk, for det mistrives jeg med. Men jeg må ikke være i kontroll over dette.

hva om damen ikke er like renslig som du er?

Skrevet

hva om damen ikke er like renslig som du er?

Om jeg vil ha det litt mer rent og ryddig, så er det bedre om jeg da gjør det lille ekstra for å få det slik i stedet.

Så kan man heller bli enige i hver sine arbeidsoppgaver og hvordan man vil ha det i fellesskap. Samarbeid og kommunikasjon er nøkkelen til et harmonisk og stabilt forhold. Men det er den biten som må gå begge veier også. De tingene som ikke betyr så mye kan man se litt imellom fingrene på.

Et godt forhold trenger dynamikk. Da er det gjerne slik at man ikke er helt like, men utfyller hverandre i stedet.

Skrevet

Om du rydder og vasker hver uke blir det garantert ikke "skremmende" rotete hos deg, og du kan trygt dra med damer hjem...Jeg synes det er veldig positivt med menn som bryr seg om hvordan de har det rundt seg, så lenge de ikke blir for pedantiske (det passer ikke med hvordan jeg er selv...). Da jeg ble singel sist tenkte jeg at jeg skulle være litt obs på hvordan det så ut hos menn/dater jeg besøkte - dengang ei; jeg ble med nåværende kjæreste hjem i en leilighet han holdt på å flytte ut av, det var rotete, støvete, ting sto i esker, og senere fortalte han at da han flyttet ut senga var det etterlatenskaper etter katta eksen hadde hatt der :ler: Men heldigvis har han det faktisk ryddig, rent og koselig der han bor nå.

Anonym poster: 0d233710eddc8a3e5bb4412ad6257a92

Skrevet

Homo høres det ut

Anonym poster: f03650a1eea05a2ab223e0d64340b3d6

• Liker 2
Skrevet

Homo høres det ut

Anonym poster: f03650a1eea05a2ab223e0d64340b3d6

Kom og ta meg i rompa! ;-)

TS

• Liker 3
Skrevet (endret)

Lurer på om han klarer å skifte dekk på bilen selv? Gayish.

Endret av Reaper
  • Liker 1
Skrevet

Lurer på om han klarer å skifte dekk på bilen selv?

Uten problemer.

Men tid er penger, så jeg har latt verkstedet gjøre det for meg de siste gangene mens jeg jobber. Det er mer lønnsomt for meg.

• Liker 1
Gjest Methusalem
Skrevet

Alle mennesker er rare på en eller annen måte

Skrevet

Hvorfor kaller folk andre menn for homo bare de liker å holde det ryddig? Alle er ikke like griser som dere vettu ;)

Jeg digger det TS! Marry me.

- Jente 24

Anonym poster: 8372804c73468794ddd30d8a1550be1b

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker at en mann vet hva han liker. Jeg synes de er ofte flinke til sånt.

MEN! Det er ikke min stil ;) og jeg liker å dille med sånt selv.

Anonym poster: 19f93a5302d5c7c82403acf7eee5285f

Skrevet

Jeg tror jeg kjenner deg

Gjest Tidssone
Skrevet

Hvorfor kaller folk andre menn for homo bare de liker å holde det ryddig? Alle er ikke like griser som dere vettu ;)

Jeg digger det TS! Marry me.

- Jente 24

Anonym poster: 8372804c73468794ddd30d8a1550be1b

Her på kvinneguiden blir du kalt homo dersom du gjør noe damene liker. ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...