Gå til innhold

Han beskylder meg! Nå svarer han ikke mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer sendte meg en melding for et par timer siden ''Hvor faen er pengene mine?!'' Jeg skrev tilbake at det vet ikke jeg. For alt jeg vet har han hatt de i lommeboken flere dager. Fikk ikke noe svar, så jeg sendte en melding litt senere spurte om han skulle ha middag når han kom hjem eller spiste der han var noe og når han kom hjem ca. Ingen svar. Dette har hendt en gang før da vi var sammen også for en god stund siden, da beskyldte han også meg..

Forstår ikke helt greia jeg.

Anonym poster: cd58c3282fddf8cfafc8344bebad8c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er du en tjuv eller så er kjæresten din en rotekopp.

Skrevet

MEN... Om jeg hadde tatt de kunne han ikke visst at det var meg, ingen bevis. Så han kan egentlig ikke beskylde meg. Om jeg ikke har tatt de kan han heller ikke beskylde meg, for ingen bevis tilsier at jeg har tatt de... Rart det der.. Hvordan han bare trekker en konklusjon uten faste beviser for det, og nå stopper å svare meg helt.

Anonym poster: bf1c9590e829825c08248c65fd9b1e43

Skrevet

ingen som har vært bortil noe lignende før?

Skrevet

Syns det er rart at dere er samboere og den ene beskylder den andre for å ha tatt pengene hans.

Trodde når man bodde sammen så stolt man på hverandre, spurte normalt om man lurte på noe, virker ikke som om dere har ett stabilt forhold :klo:

• Liker 3
Skrevet

MEN... Om jeg hadde tatt de kunne han ikke visst at det var meg, ingen bevis. Så han kan egentlig ikke beskylde meg. Om jeg ikke har tatt de kan han heller ikke beskylde meg, for ingen bevis tilsier at jeg har tatt de... Rart det der.. Hvordan han bare trekker en konklusjon uten faste beviser for det, og nå stopper å svare meg helt.

Det der var mer som en tilstålse, slik jeg leser det.

• Liker 9
Skrevet

Ja, man skal vel stole på hverandre som samboere.

Nei, Gjest. Hva jeg skulle frem til var at han ikke kunne visst det uansett.

• Liker 1
Skrevet

Det er logikk.

Anonym poster: ade0a025b24a7bcd472b716a4d0c45ed

Skrevet

Så hva hadde dere gjort da?

Alt jeg skal frem til er at: Om jeg hadde tatt de hadde han ikke hatt bevis for at jeg hadde gjort det, eller at han hadde mistet de. Har jeg ikke tatt de kan heller ikke jeg bevise at jeg ikke har gjort det. Ble vanskelig å forklare.

-ts

Skrevet (endret)

Ring han og si at du ikke har tatt pengene hans. Ikke nevn det med bevis, for det høres ut som om du har tatt dem da. Jeg ble selv litt usikker på om du har tatt dem? Har du det får du tilstå.

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Skrevet

Han er på en annet sted og sender deg melding om du har tatt pengene hans?

og du sitter tydeligvis hjemme og si nei jeg har ikke tatt dem?

hæ?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke. Jeg snakker på samme måte også når det er flere alternativer, det er bare en måte å prøve å tenke som han og være nøytral og objektiv.

Dessuten, hun skriver "om jeg HADDE TATT" og "om JEG IKKE HAR TATT". Noe som helst viser det motsatte.

Skrevet

Han er på en annet sted og sender deg melding om du har tatt pengene hans?

og du sitter tydeligvis hjemme og si nei jeg har ikke tatt dem?

hæ?

Vi bor jo sammen, men akkurat nå er han ute med faren sin. Så sendte han meg en melding å spurte hvor faen pengene hans var. Jeg svarte tilbake at jeg ikke visste, og spurte hvorfor han spør meg om dette. Jeg sa han brukte penger igår, men når vi var på byen i helga var det jeg som betalte så da har han ikke brukt noe. Han hadde rundt 2000, og 1000 kroner var borte. Det vet jeg fordi jeg var der når han fikk penger av bestefaren, og Nå svarer han meg ikke på meldinger, ingenting. Har prøvd å ringe han, og prøvd å sende melding. Men får ingen svar. rundt 3 timer siden han dro, og rundt 2 1/2 time siden han sendte meg meldingene nå.

Skrevet

Jeg tror ikke. Jeg snakker på samme måte også når det er flere alternativer, det er bare en måte å prøve å tenke som han og være nøytral og objektiv.

Dessuten, hun skriver "om jeg HADDE TATT" og "om JEG IKKE HAR TATT". Noe som helst viser det motsatte.

Akkurat!

Skrevet

Ring han og si at du ikke har tatt pengene hans. Ikke nevn det med bevis, for det høres ut som om du har tatt dem da. Jeg ble selv litt usikker på om du har tatt dem? Har du det får du tilstå.

Det trur jeg aldri at jeg hadde turt. Hadde jeg tatt noe og blitt beskyldt for det hadde jeg nok nektet uansett. I det hele tatt, tenk noe så flaut. Du stjeler av samboeren din, for så å innrømme det etterpå. Hadde min samboer stjelt av meg hadde jeg begynt å gjemme lommeboken min, og verdigjenstander. Da hadde forholdet vært kjørt for min del.. Uansett, jeg kan ikke sette meg inn i situasjonen. For det å stjele av noen andre hadde jeg ikke klart uansett.

Skrevet

Ikke fokuser på å vise eller bevise ham at han tar feil. Det ville bli en stor feil. Den har jeg gjort i åresvis og det gir ingen resultat.

vis ham helst at du er ei av han først og fremst beskylder deg for noe, for det andre behandler deg som en dritt og har ikke respekt nok til å svare til deg. Og at han er en grisk torsk!

Anonym poster: 80d96d6f3c7ee66f6f0f375181b8c3b1

• Liker 1
Skrevet

Ja dette hørtes rart ut. Hvis dere er samboere så kan du jo også vente til han komme hjem å snakke med han da.

Samboern min har også beskyldt meg for å tatt ditten og datten, men det er fordi han er en rote kopp. Og innrømmer jo selv at jeg ikke har tatt det og beklager seg, hehe :-p surrehue

Anonym poster: e6a7da32426978043bb5d3ba1a6c2675

Skrevet

ingen som har vært bortil noe lignende før?

Jeg har vært borti falske beskyldninger i årevis med min eks, men det var ikke om penger. Allikevel, hadde han ingen grunn til å beskylde meg for noe, og det ble aldri bedre faktisk, for jeg var så opptatt av å vise ham at han tok feil istedenfor å reagere sterkere på hans dumme oppførsel mot meg.

Anonym poster: 80d96d6f3c7ee66f6f0f375181b8c3b1

Skrevet

Når han kommer hjem gidder han ikke snakke om dette, sånn er han på alt. Da er han grinete og sur! Ellers er alt plutselig perfekt igjen. Helt tett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...