AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 En fyr har flørtet med meg en stund nå. Det har innebært "tafsing", komplimenter, koselige sms og mer "dirty" sms. Vi treffes dessverre ikke så ofte. I helgen fikk jeg høre av en venninne at hun hadde snakket med en venninne av seg som visstnok skal ha hatt sex med min flørt i høst. Dommen venninne sa; det er mest sannsynlig ingen andre følelser i bildet enn at de begge da "fikk seg noe" den kvelden. Hun det dreier seg om er visstnok svært så "løs". Dette skjedde mens han og jeg allerede var på "flørtern", men på et tidlig stadium. Etter dette tror jeg ikke de har møttes, mens han har fortsatt i "samme duren" med meg, egentlig tatt det et skritt lenger. (VI har ikke hatt sex.) Nå er jeg så usikker på hva jeg skal gjøre. Venninnen min mente jeg burde droppe ham, men jeg vet at hun er misunnelig på meg fordi hun også kunne tenke seg ham. Jeg er jo litt "engstelig" for at han har "en i hver havn", men blir det ikke veldig dumt om jeg plutselig er avvisende? Jeg vet ikke helt om jeg tror på det jeg blir fortalt heller. Så: Bør jeg late som jeg aldri har hørt det jeg har blitt fortalt, og heller vente til jeg eventuelt hører det fra sikrere kilder, eller bør jeg nå være "kald"? Vi var og er jo bare på flørtern, så blir det ikke å overreagere hvis jeg blir isdronning mot ham? Akkurat nå er jeg veldig fortvilet over hva jeg skal tro og føle. Hjelp! Anonym poster: 2ed5ba7b2197f42ba324ecbb101cbcd8
andy capp Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Hva med å faktisk snakke med han det gjelder? Kan jo hende det med deg var en spennende greie i starten, men at han har utviklet følelser for deg etterhvert... Nå vet selvsagt ikke jeg hvor involvert dere var med hverandre da dette eventuelt skal ha skjedd, men var det veldig tidlig, kun innledende flørting uten forpliktelser utover det, så ser jeg egentlig ikke at han har gjort noe galt. Er dette en du liker veldig godt, og kan se for deg et forhold med, skylder du deg selv å finne ut av det. Du skylder og han å være ærlig, si det som det er, hva du har hørt, og spør hva han la i det som skjedde, hvorfor det skjedde med tanke på det dere hadde på gang, og spør ham hva han tenker om dere i dag. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Hva med å faktisk snakke med han det gjelder? Kan jo hende det med deg var en spennende greie i starten, men at han har utviklet følelser for deg etterhvert... Nå vet selvsagt ikke jeg hvor involvert dere var med hverandre da dette eventuelt skal ha skjedd, men var det veldig tidlig, kun innledende flørting uten forpliktelser utover det, så ser jeg egentlig ikke at han har gjort noe galt. Er dette en du liker veldig godt, og kan se for deg et forhold med, skylder du deg selv å finne ut av det. Du skylder og han å være ærlig, si det som det er, hva du har hørt, og spør hva han la i det som skjedde, hvorfor det skjedde med tanke på det dere hadde på gang, og spør ham hva han tenker om dere i dag. Du har skjønt greia. Takk! Venninnen min mente også at jeg burde konfrontere HAN, men på en "spydig" og "snurt" måte. Jeg liker han virkelig, og vil ikke legge ham bak meg før jeg er sikker på at han ikke er noe å samle på. Hadde han vært en player, hadde han vel ikke holdt på med meg i mange måneder der det kan gå "lang" tid mellom hver gang vi ses? Anonym poster: 2ed5ba7b2197f42ba324ecbb101cbcd8
andy capp Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Nei, ikke på en spydig og snurt måte, men med respekt. Dersom du ikke viser ham respekr, vil du heller ikke få det tilbake. Vær voksen, kommuniser og ta konsekvensene av det. Ikke spill spill og gå rundt grøten. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Nei, ikke på en spydig og snurt måte, men med respekt. Dersom du ikke viser ham respekr, vil du heller ikke få det tilbake. Vær voksen, kommuniser og ta konsekvensene av det. Ikke spill spill og gå rundt grøten. Ja, det er litt mer meg. Jeg foretrekker ærlighet og åpenhet. Jeg liker å være tilgjengelig, og svarer han stort sett relativt raskt på sms. Det mener hun jeg bør slutte med. Hun mener jeg bør begynne å spille "hard to get" i stedet. "Menn liker å jakte" er argumentet hennes. Men frem til nå har jeg ikke vært spesielt "hard to get". Jeg har absolutt ikke vært "løs" heller, men hvorfor virke uinteressert når man faktisk er interessert? Hadde han tenkt at jeg var kjedelig, hadde han vel ikke holdt på slik i såpass lang tid? Anonym poster: 2ed5ba7b2197f42ba324ecbb101cbcd8
Nettinettet Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Ja, det er litt mer meg. Jeg foretrekker ærlighet og åpenhet. Jeg liker å være tilgjengelig, og svarer han stort sett relativt raskt på sms. Det mener hun jeg bør slutte med. Hun mener jeg bør begynne å spille "hard to get" i stedet. "Menn liker å jakte" er argumentet hennes. Men frem til nå har jeg ikke vært spesielt "hard to get". Jeg har absolutt ikke vært "løs" heller, men hvorfor virke uinteressert når man faktisk er interessert? Hadde han tenkt at jeg var kjedelig, hadde han vel ikke holdt på slik i såpass lang tid? Anonym poster: 2ed5ba7b2197f42ba324ecbb101cbcd8 Hard to get er bare tull! Det eneste som skaper realsjon mellom to mennesker er det ekte vi har som gjør at vi er den vi er. En mann trenger ofte litt lengre tid enn en dame til å bli følelsesmessig engasjert, men hvis han får tid til å bli kjent med dama og ser at hun har en personlighet han liker og som andre også liker så vil han bli mer knyttet til henne og se på henne som verdifull. Glem spill og regler. Kjemi og personlighet er det eneste som virkelig skaper ekte kjærlighet.
Gjest Katten. Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Hard to get er bare tull! Det eneste som skaper realsjon mellom to mennesker er det ekte vi har som gjør at vi er den vi er. En mann trenger ofte litt lengre tid enn en dame til å bli følelsesmessig engasjert, men hvis han får tid til å bli kjent med dama og ser at hun har en personlighet han liker og som andre også liker så vil han bli mer knyttet til henne og se på henne som verdifull. Glem spill og regler. Kjemi og personlighet er det eneste som virkelig skaper ekte kjærlighet. For å få vist sine bedre sider (de man gjerne faller for) må man vedlikeholde nysgjerrigheten og attraksjonen fra motparten. Det gjør man ikke nødvendigvis om man gir seg hen til betatt-rusen. Kjærlighet kan også skapes, hovedsaklig i eget hode, dog.
Nettinettet Skrevet 13. februar 2013 #8 Skrevet 13. februar 2013 For å få vist sine bedre sider (de man gjerne faller for) må man vedlikeholde nysgjerrigheten og attraksjonen fra motparten. Det gjør man ikke nødvendigvis om man gir seg hen til betatt-rusen. Kjærlighet kan også skapes, hovedsaklig i eget hode, dog. Ja, jeg er helt enig. Man er ikke forelsket i personen man akkurat har møtt, man er forelsket i forelskelsen og håpet om hva denne personen skal være. Det er viktig å ikke være hard to get, men det er også viktig å ikke løpe etter personen for å vise hvor mye man føler. Man ville ikke oppført seg sånn når man hadde en normal sinnstand og det er poenget mitt. Man skal være seg selv (selv om det er vanskelig når hodet sprenges av fantastiske følelser) og la personen bli kjent med den man er. Ekte og oppriktig. Det er så viktig å tenke på det du sier i den siste setningen, for kjærlighet skapes hovedsaklig i eget hodet, og det er eget hodet man kan kontrollere.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Ja, jeg er helt enig. Man er ikke forelsket i personen man akkurat har møtt, man er forelsket i forelskelsen og håpet om hva denne personen skal være. Det er viktig å ikke være hard to get, men det er også viktig å ikke løpe etter personen for å vise hvor mye man føler. Man ville ikke oppført seg sånn når man hadde en normal sinnstand og det er poenget mitt. Man skal være seg selv (selv om det er vanskelig når hodet sprenges av fantastiske følelser) og la personen bli kjent med den man er. Ekte og oppriktig. Det er så viktig å tenke på det du sier i den siste setningen, for kjærlighet skapes hovedsaklig i eget hodet, og det er eget hodet man kan kontrollere. Det er ikke snakk om en person jeg nettopp har møtt. Vi har visst om hverandre i rundt tre år. Vi kjenner hverandre ikke veldig godt, men stadig bedre. For noen måneder siden, var deg han som begynte å flørte, og det er stort sett han som har tatt initiativet også. (Han har en posisjon som gjør at jeg er redd for å virke masete og klengete). Uansett; Nå har venninnen som mener jeg bør gi ham opp, invitert meg hjem til seg (vi bor ikke i samme by) for å diskutere denne fyren. Hun mener han ikke er bra for meg, fordi hun nå har fått for seg at han ligger med alt som beveger seg. Hvordan kan jeg gjøre det klart for henne at jeg ikke ønsker å kutte hånda av ham uten å selv ha noe håndfast å bygge det på? Anonym poster: 2ed5ba7b2197f42ba324ecbb101cbcd8
Nettinettet Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 Uansett; Nå har venninnen som mener jeg bør gi ham opp, invitert meg hjem til seg (vi bor ikke i samme by) for å diskutere denne fyren. Hun mener han ikke er bra for meg, fordi hun nå har fått for seg at han ligger med alt som beveger seg. Hvordan kan jeg gjøre det klart for henne at jeg ikke ønsker å kutte hånda av ham uten å selv ha noe håndfast å bygge det på? Anonym poster: 2ed5ba7b2197f42ba324ecbb101cbcd8 Jeg synes det er litt merkelig at hun legger seg så mye i dette og skal ha en helkveld bare for å diskutere denne mannen. Hvor god veninne er dette av deg, og hva er det du selv føler for denne mannen og veien videre med han?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #11 Skrevet 17. februar 2013 Jeg synes det er litt merkelig at hun legger seg så mye i dette og skal ha en helkveld bare for å diskutere denne mannen. Hvor god veninne er dette av deg, og hva er det du selv føler for denne mannen og veien videre med han? Jeg og begynner å bli litt smålei at hun skal ha så veldig sterke meninger om meg og han. Frem til nå har hun bare vært veldig støttende og gitt "råd og tips", men så fikk hun høre om denne ONS han hadde tidlig i fjor høst, og har snudd totalt. Hun er en veldig god venninne, men ikke den beste. Hun har sterke meninger om det meste. Jeg har brukt den siste uken (siden jeg fikk høre om ONS), til å tenke hva jeg vil og hva jeg føler. Og har veldig grunn kommet frem til at jeg ikke er klar for å legge ham fra meg, jeg vil heller sette inn støtet, og se om han vil det samme. Det har tross alt bare gått fremover, selv om det til tider står på stedet hvil. Og jeg akter i grunn å fortelle henne dette. Jeg både tror og håper ikke hun mente bokstavelig at vi skulle bruke HELE kvelden på å diskutere ham..haha.. Anonym poster: 2ed5ba7b2197f42ba324ecbb101cbcd8
Nettinettet Skrevet 17. februar 2013 #12 Skrevet 17. februar 2013 Jeg både tror og håper ikke hun mente bokstavelig at vi skulle bruke HELE kvelden på å diskutere ham..haha.. Anonym poster: 2ed5ba7b2197f42ba324ecbb101cbcd8 hehe.. ja får håpe det! Jeg synes du skal sette inn støtet jeg også. Hør hva han føler og vil med dere så slipper du å gå rundt å lure, eller bli enda mer glad i han og såret hvis han ikke føler det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå