Supraspinatus Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Så nettopp denne videoen. Veldig amerikansk tilnærming, men jeg sitter igjen med inntrykk av at disse rådene faktisk er veldig gode. Jeg er dog ikke enig at det er så lett. De fleste vet hvor mye mer fristende det er med litt søtsaker i blant. Eller kanskje en brødskive med søtt pålegg.
Surriball Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Veldig amerikansk, ja. Men det gir mening! I hvert fall så lenge jeg får ha grovbrødet mitt i fred, for hvis ikke DET er sunt gir jeg meg ende over
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 I forhold til det kostholdet han mener så ja det er så enkelt. MEN er veldig veldig få som klarer å leve så sunt som han mener. På den "linjen" så kunne man jo ikke spise epler engang (?). Derfor er det ikke så enkelt allikevel. Tviler på at de fleste som allerede sliter med å gå ned i vekt klarer å kutte absolutt alt som ikke er 100% rent og sunt for alltid. For meg er det uansett lettere å leve normalt sunt og telle kalorier når jeg slanker meg. Anonym poster: 884ba8ecbb678eddd708cf9cb3f8abc3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Skal man se helt sort/hvitt på det så er det nok så enkelt, også for undervektige. Men verden fungerer jo ikke slik, vi er utsatt for fristelser ut av dimensjoner sammenlignet med tidligere generasjoner. Og vi har mye mer fritid enn dem. Jeg satt igjen med en følelse av at: "dette vet vi. Så.. Hvor skal vi få viljestyrken?" Anonym poster: 3855aab16001e175b55f4a9e4a9e59f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå