Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #1 Del Skrevet 28. februar 2002 Kan noen komme med et råd til meg. Jeg har funnet drømmekjolen min med "broderte" hvite blomster i stoffet. Blomstene er ala prestekrage blomster. Bør jeg da samstemme de med buketten ? Egentlig ønsker jeg en bukett med roser og callaer. Noen råd til en forvirret person ? Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 28. februar 2002 #2 Del Skrevet 28. februar 2002 Personlig har jeg tenkt å velge bukett HELT etter smak uavhengig av kjolen. Eneste fargen på blomstene jeg tenker lit på, men det stemmer perfekt med smaken min uansett. Jeg SKAL ha roser i buketten min, og det er en annen type blomsterbroderier jeg har på kjolen. Så velg etter smak du!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #3 Del Skrevet 28. februar 2002 Er det en bagatell å henge seg opp i ? Ingen andre som har mønster i kjolen sin å ta hensyn til da ? Eller kanskje er det ingen som vil tenke over det utenom en brud som tenker på alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine Skrevet 28. februar 2002 #4 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei, Ikke heng deg opp i sma detaljer som bare du kan se! Her er en link med noen prestekrage aktige blommster. Liker du den kan du jo bytte ut orkideene med noen cala og roser?? Og du kan kanskje fa en bukett med begge deler! Lykke til http://www.homestead.com/thefloralcottage/...s/tw45-1-01.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå