AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Min venninne fikk jobb som innebar mye reise og dermed var hun ikke så mye med i gjengen lenger pga reiseturer. Kjæresten hennes hang mye med oss til tross for det, og vi endte opp med å få god kontakt. Vi hadde kontakt via face og sms, og en hyggelig tone ble til en flørtende. Før vi visste ordet av det endte vi med å kysse og ha sex.. Vi er klar på at vi ikke skal bli sammen før han har slått opp med henne, og det skal han nå når hun kommer fra jobbreise om en ukes tid. Det vi føler er ekte, trodde jeg. Nå angrer jeg og vil stoppe hele greia, han har dårlig samvittighet og vil fortelle henne sannheten. Jeg får angst bare ved tanken, det var utrolig dumt gjort, og jeg prøver å hindre ham i å si noe, jeg vil ikke mist min venninne pga dette her! Ble blendet av følelser og nå angrer jeg som ei bikkje.Hvordan hindre ham i å tømme sin dårlige samvittighet?? Anonym poster: 08bd8a3e2f63f905bca840e8f4d12671
Gjest trinem0r Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Min venninne fikk jobb som innebar mye reise og dermed var hun ikke så mye med i gjengen lenger pga reiseturer. Kjæresten hennes hang mye med oss til tross for det, og vi endte opp med å få god kontakt. Vi hadde kontakt via face og sms, og en hyggelig tone ble til en flørtende. Før vi visste ordet av det endte vi med å kysse og ha sex.. Vi er klar på at vi ikke skal bli sammen før han har slått opp med henne, og det skal han nå når hun kommer fra jobbreise om en ukes tid. Det vi føler er ekte, trodde jeg. Nå angrer jeg og vil stoppe hele greia, han har dårlig samvittighet og vil fortelle henne sannheten. Jeg får angst bare ved tanken, det var utrolig dumt gjort, og jeg prøver å hindre ham i å si noe, jeg vil ikke mist min venninne pga dette her! Ble blendet av følelser og nå angrer jeg som ei bikkje.Hvordan hindre ham i å tømme sin dårlige samvittighet?? Anonym poster: 08bd8a3e2f63f905bca840e8f4d12671 hun fortjener å vite hva slags dårlig veninne hun har... ikke nok med at du faktisk har sex med typen hennes, men å bli sammen med han? det er jo bare ondskapsfullt.. du skulle holdt deg borte... 12
Boost Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Oh fuck :/ Skal ikke komme med "du er slem" regla. Det skjønner u tydelig selv. Enten så må du bare prøve å overtale han til å ikke si noe. Om han sier dette så kan jo fort vennene dine snu seg mot deg, hvorvidt dette er fortjent eller ikke. Likevel, jeg er en stor tilhenger av at man ike trenger å fortelle alt. Så lenge han slår opp med henne, så trenger ikke hun å bli ekstra såra, for det her er ille. Det vil mest sannsynlig gi henne trustissues mot andre venninner og kommende kjærester. Et godt argument som du kan bruke mot han er "skal du fortelle det for å lette samvittigheten din eller skal du la vær for å spare følelsene hennes". Det er jo litt sant(som nevnt litt over). Du kan uheldigvis ikke styre det her, men hvis han sier det så er helvete løs.
Boost Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Og ikke bli sammen med han. Det bør du holde deg unna, for din venninner skyld. Hvis han ikke sier noe, så bør du kutte vennskapet av respekt også.
dobri123 Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Haha. Du sier du skal bli sammens med han senere når han har gjort det slutt, men du er så redd for å miste henne om han forteller det. Si at han gjør det slutt og dere to blir sammen så klarer hun legge to og to sammen, og forstår at dere har holdt på en stund når dere plutselig blir sammen. Du mister hun garantert da uansett. Makan til drittkjerring du er! 3
HHH Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Det er din venninnes kjæreste! Altså det KJÆRESTE hun har. Man tar ikke bare det kjæreste noen eier og har. Det skal man ikke røre. Men skaden er allerede skjedd, og jeg vet faktisk ikke hva som er best, en ting er sikkert, hun kommer til å bli helt knust, og du må selv vurdere hva du kan gjøre for å minske denne smerten du har påført henne. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Hadde han vært interessert i deg så hadde han slått opp med henne tvert. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2013 #8 Skrevet 10. februar 2013 Bare å avskrive begge to. Og antakelig alle rundt dere som vil ta hennes side fordi du er en jævla sviker og han en utro drittsekk. Du må antakelig skaffe deg ny vennekrets helt og holdent..
XMelissax Skrevet 10. februar 2013 #9 Skrevet 10. februar 2013 If he cheats with you, dont expect he wont cheat on you.
yes2yes Skrevet 10. februar 2013 #10 Skrevet 10. februar 2013 La ham fortelle eller fortell det selv. Og gjør det klart at du er en sviker som fortjener at hun eller andre venniner ikke skal forholde seg til deg lenger, og at hun bør holde seg langt unna denne mannen og. Bare da kan du enten miste henne helt eller oppnå full tilgivelse.
Gjest LineaAlba Skrevet 10. februar 2013 #11 Skrevet 10. februar 2013 Min venninne fikk jobb som innebar mye reise og dermed var hun ikke så mye med i gjengen lenger pga reiseturer. Kjæresten hennes hang mye med oss til tross for det, og vi endte opp med å få god kontakt. Vi hadde kontakt via face og sms, og en hyggelig tone ble til en flørtende. Før vi visste ordet av det endte vi med å kysse og ha sex.. Vi er klar på at vi ikke skal bli sammen før han har slått opp med henne, og det skal han nå når hun kommer fra jobbreise om en ukes tid. Det vi føler er ekte, trodde jeg. Nå angrer jeg og vil stoppe hele greia, han har dårlig samvittighet og vil fortelle henne sannheten. Jeg får angst bare ved tanken, det var utrolig dumt gjort, og jeg prøver å hindre ham i å si noe, jeg vil ikke mist min venninne pga dette her! Ble blendet av følelser og nå angrer jeg som ei bikkje.Hvordan hindre ham i å tømme sin dårlige samvittighet?? Anonym poster: 08bd8a3e2f63f905bca840e8f4d12671 Du må være voksen og akseptere konsekvensene av det du har gjort. La han fortelle og ta det som kommer. Du har gjort det styggeste man kan gjøre mot en venninne, hvordan kan du mene at du skal bli skånet? Nå er det på tide at du prøver å være litt snill her! Legg deg langflat og vær åpen om hva du har gjort. La venninna di få de svarene hun trenger av deg. Ikke kom med unnskyldninger og bortforklaringer om følelser og bla bla bla. Dine følelser for fyren er bare peanuts i forhold til de følelsene hun kommer til å oppleve nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå