Gå til innhold

Etter utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest på de trådene som florer her inne om hevn ved utroskap , den beste hevnen , beste triks osv ....

Alle som kommenterer sier hva slags hevd de har gjort og hvor lykkelige de er nå.

Alle er etter sin mening lykkeligere enn det exen er?!

Stemmer dette virkelig ?

I så fall merker jeg at jeg blir skikkelig deprimert.....

Samboeren min over 8 år var utro med meg i 6 mnd bak min rygg, var damen han var utro med som tilslutt avslørte han med en melding til meg .

Og etter den meldingen gjorde jeg det slutt. Han prøvde en stund å få meg tilbake , men sviket var for stort for meg!

Jeg er nå singel , har hatt noen forhold, men slitermed tilliten min noe som gjør at jeg ikke klarer å slappe av . Så jeg bor alene og er den eneste i veninne gjengen uten mann og barn.

Han flyttet inn til dama og hennes barn og lever det gode liv og virker svært lykkelig !

Så ingen tvil om hvem som har det beste livet av meg og min ex om det skulle vært en konkurranse......

Anonym poster: d27a5e5ff4c818b2ae965d4cd42d0679

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som dere sikkert skjønner så tror jeg ikke på karma

TS

Anonym poster: 4863c611062b2bc9d14ac55f69da9af5

Gjest Tidssone
Skrevet

En ting er i alle fall sikkert. Det hjelper ikke å sette seg ned og glane på eksen og hans nye kjæreste, mens du velter deg i selvmedlidenhet.

Du har ikke lyst til å bruke tiden på ham og henne. Du har lyst til å bruke tiden på deg selv akkurat nå. Din nye mann har heller ikke lyst til å treffe deg ennå, for du er ikke klar for noe nytt forhold.

Så:

- gå til frisøren og gjør noe helt nytt

- finn deg et kurs du har lyst til å gå på

- lakk neglene dine

- kjenn etter hvor godt det er med lange turer i frisk luft, for det skal du også gjøre mye

- smil til alle du møter, effekten av et smil er stor, både for deg selv og andre

- rødvin

- stearinlys

- gode bøker

Husj avgårde med deg!

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

(Vær obs på at karma kan fungere slik at det er den neste mannen som er Mannen. Tror du din eks sin nye flamme er trygg på at hun kan stole på ham? I think not...)

• Liker 1
Skrevet

Jeg må faktisk le litt her nå :)

1.

For jeg glaner ikke på exen , men har en veninne som "bare måtte" fortelle meg hvordan det går med han. Jeg vet ikke noe annet om han enn det hun fortalte meg på fredag .

2.

Jeg har faktisk gjort alt på denne fine lista di og truffet mange nye mennesker og var i utgangspunktet ikke selvmedlidene før på fredag ....

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg må faktisk le litt her nå :)

1.

For jeg glaner ikke på exen , men har en veninne som "bare måtte" fortelle meg hvordan det går med han. Jeg vet ikke noe annet om han enn det hun fortalte meg på fredag .

2.

Jeg har faktisk gjort alt på denne fine lista di og truffet mange nye mennesker og var i utgangspunktet ikke selvmedlidene før på fredag ....

1. Det heter "en venninne". Venninner har ikke noe behov for å fortelle sånt

2. Bra! Selvmedlidenhet aksellererer som oftes i takt med PMS, så går det over

Gjest Tidssone
Skrevet

Tiden hjelper også. Det er lov til å være såret, savne ham, savne å være i et forhold osv. Det er til og med lov med litt selvmedlidenhet innimellom, så lenge det går lengre og lengre tid mellom hver selvmedlidenhetsnedtur. Og kun dersom du lever livet i mellomtiden!

Gjest Mr. Tråden
Skrevet

Som dere sikkert skjønner så tror jeg ikke på karma

TS

Det er typisk mennesker med et liv uten de store kriser som tror og snakker om karma. Karma er bullshit! Kom deg på bena igjen, Frøken. Smil, tenk positivt og la deg selv gro. :)

• Liker 1
Skrevet

Vel, karma funker på rare måter. Du skal ikke se bort i fra at han får den "straffen" han fortjener, selv om det kanskje kan ta noen år.

Helt enig med deg at hevn er en dårlig ting, men det er ganske deilig å drømme seg bort i hva man skulle ønske at man kunne gjøre.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

...men bør man egentlig få en karma-straff fordi man ikke elsker kjæresten sin og er utro?

I hvilken karmakrønike står det om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...