Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet
Skrevet

Jeg er i en situasjon jeg ikke ønsker å være i.

Jeg er gift og er i et bra ekteskap. Jeg er veldig glad i min mann.

MEN... Så kommer situasjonen som skaper alt så vanskelig.

Jeg hadde en liten "småflørt" med en kollega på en fest. Vi var begge litt i farta og det endte ikke noe ut av det. Men siden har jeg hatt litt følelser for han. Jeg ønsket ikke det å tenkte at dette går over og jeg får ta tiden til hjelp. Det gikk litt over men nå har de kommet tilbake og det er nesten 1 år siden festen! (Problemet er vel litt det at jeg tror han også liker meg veldig godt).

Slik jeg forståer en del av de inne i forumet her i andre innlegg mener sikkert dere jeg allerede har vært utro på en måte. Men dette er jo ikke noe jeg ønsker. Jeg har aldri gjordt noe "fysisk". Og jeg vil vel egentlig si at jeg ikke har problemer i ekteskapet heller, for vi har det veldig bra når vi er i lag, men etter mange år i et forhold har iallefall ikke jeg den "forelskelsesfølelsen" lenger.

Jeg ønsker derfor bare å bli kvitt de "sommerfuglene" som dukker opp av og til ovenfor den kollegaen. Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Umiddelbart ville jeg anbefale deg å bytte jobb, men det er ikke bare-bare det heller. Prøv å redusere kontakten med han til et minimum.

Skrevet

Og legg merke til alle uvaner han måtte ha... :wink:

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke du har vært utro på noen måte..det er jo lov å flørte og leke litt. Så lenge det bare blir med det.....

Det er drastisk å bytte jobb. Jeg mener at man kommer til å møte fristelser uansett hvor man jobber,og uansett sivil status.

Man har jo øyner i hodet,selv om man er gift!

Og det er jo aldri feil.....

Husk bare at gresset sjeldent er grønnere på den andre siden....og det er helt normalt at forelskelsen forsvinner etter en tid......

Gjest fortvilet
Skrevet

Jeg vet at gresset ofte ikke er grønnere på den andre siden. Men jeg hadde ønsket at jeg hadde kommet meg vekk fra gjerdet så jeg slapp å tvile på om det var grønnere....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er kanskje ikke den rette til å gi råd men. JEg hoppet over gjerdet "en tur" og fant ut at gresset faktisk VAR grønnere på den andre siden.

Etter noen års ekteskap så kan man ikke forvente at man skal ha disse sommerfuglene eller forelskelsesfølelsen. Nå vet jeg ikke hvor lenge du har vært gift, hvor gamle dere er, om dere har barn osv.

Men du høres ut som om du "søker" litt oppmerksomhet, at du ønsker å føle deg attraktiv og at det var nettopp dette som skjedde på denne festen med kollegaen din! Og det er kanskje derfor du har sommerfugler i magen?

Jeg vet ikke helt hva du ønsker å få svar på med dette innlegget ditt, men uansett - TENK DEG GODT om... Ta deg en prat med mannen din kanskje? Jeg sier ikke at du skal fortelle om denne hendelsen, men at du trenger litt spenning i hverdagen for å få tilbake litt feelings for ham. Kanskje foreslå at dere skal reise bort en helg??

Hilsen ei som har funnet LYKKEN :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...