Klaine Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 I 2eren så tar hovedpersonen og sprøyter inn flytende laxatives(avføringsmiddel) i rumpa/låret deres. Men det jeg lurer på er om det egentlig er mulig? Har bare hørt om laxatives i pilleform og det skal jeg tas oralt. Og når man tar sprøyte så havner væska i blodet, så da blir jo laxative'n flytende rundt i blodet da eller?
Armitage Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Det er ikke alt på film som skal tas seriøst. Ihvertfall ikke i en film som handler om å sy mennesker fast til ræva på hverandre:P Endret 9. februar 2013 av Armitage 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Lakserende midler må tas via munnen ja. Man kan jo lure på hvorfor han ikke bare gav det oralt til den første i rekken, men nå har jeg ikke sett filmen. Anonym poster: 0bc3a84ed438374696079472e25c5c48
Gjest Sakone Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Det finnes flytende laksativer. Men hvordan effekt det får når det sprøytes inn på den måten vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå