Skjønningen Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Er veldig nysgjerrig på hvor dere finner bordpynten til bryllupet hen, og hvilken bordpynt dere skal ha/ønsker å ha. Dere må gjerne også fortelle hvordan dere mikser og matcher med farger og stoffer så det ser gjennomført ut. Jeg trenger inspirasjon og råd.
Fanteria Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Jeg er veldig inspirert av greenweddingshoes.com Jeg kommer nok til å handle på steder som IKEA, Fretex, Ebay, søstrene grene og Panduro. 1
Gjest Kiara! Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Mormors loft, tanters stuer, mitt eget hjem. Loppemarked og bruktbutikker + alt over, også Nille der har jeg funnet mase kupp på både lysstaker og lykter. Og ikke minst http://www.etsy.com Siden bryllupet er hva det er synes jeg det bare er moro å kunne ta frem gamle ting å bruke det som en del av dekoren. 1
Mariahamm Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Jeg skal bruke norges glass som jeg låner, pluss rose oppsatser tenker jeg. Norges glass tror jeg kan bli veldig fint, det passer godt til lokalet. Så er det gratis siden h låner de ;-) 1
Gjest lisha Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Er veldig nysgjerrig på hvor dere finner bordpynten til bryllupet hen, og hvilken bordpynt dere skal ha/ønsker å ha. Dere må gjerne også fortelle hvordan dere mikser og matcher med farger og stoffer så det ser gjennomført ut. Jeg trenger inspirasjon og råd. jeg har funnet røde roseblader jeg skal bruke som "løper" på bordene. kjøpt hos www.lightinthebox.com, men etter de siste gangene jeg har handlet der, så kommer jeg aldri til å kjøpe noe derfra igjen!
liv Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Ebay har blitt der jeg har handlet. Vet ikke helt hvor jeg er inspirert fra, eget hode kanskje... Det blir hvite duker med sølvfarget løper, hvite blomster i sølvfargede potter. Mørkerøde og perlefargede 3D papirsommerfugler plasseres både i blomster og rundt på bordet. Det blir sølvfargede servietter og hvite serviettringer med navnet skrevet i sølv. 1
Anglofil Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Kjøpte på eBay eller salg. Fikk inspirasjon fra meg selv rett og slett. Mvh Yvonne
Gjest Tekola Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Vi kjøpte det aller meste på eBay. Kjøpte lysegrå/hvit nervøs fløyel på Jysk, sånne gjennomsiktige sølvgrå løpere på eBay og grønne små glassteiner på eBay. Og så fikk vi blomsterdamene til å legge ut litt av rosene og hjerterankene som var i oppsatser og bukett. Vi hadde ulike typer glasstelysestaker som svigermor hadde plukket med seg hjemmefra. Det høres kanskje ikke fint ut for alle, men vi var strålende fornøyde og det passet godt med lokalet vi hadde Siden vi hadde vinterbryllup holdt vi oss til til litt kalde "grunntoner" og supplerte med grønt og mørkerødt. Så mye på ulike inspirasjonsbilder og slikt.
Skjønningen Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2013 Jeg er veldig inspirert av greenweddingshoes.com Jeg kommer nok til å handle på steder som IKEA, Fretex, Ebay, søstrene grene og Panduro. Må bare si tusen takk for forslaget om panduro. :D Har funnet så sykt masse fint der og gleder meg til det kommer i posten. Det er snakk om ting jeg har lett etter overalt (ja, til og med på e-bay) i over en uke.
Skjønningen Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2013 Vi kjøpte det aller meste på eBay. Kjøpte lysegrå/hvit nervøs fløyel på Jysk, sånne gjennomsiktige sølvgrå løpere på eBay og grønne små glassteiner på eBay. Og så fikk vi blomsterdamene til å legge ut litt av rosene og hjerterankene som var i oppsatser og bukett. Vi hadde ulike typer glasstelysestaker som svigermor hadde plukket med seg hjemmefra. Det høres kanskje ikke fint ut for alle, men vi var strålende fornøyde og det passet godt med lokalet vi hadde Siden vi hadde vinterbryllup holdt vi oss til til litt kalde "grunntoner" og supplerte med grønt og mørkerødt. Så mye på ulike inspirasjonsbilder og slikt. Høres ut som et kjempefint fargevalg, synes jeg.
Irja Skrevet 12. februar 2013 #11 Skrevet 12. februar 2013 Har kjøpt mye dekor på etsy.com. skal handle vaser og t-lys holdere på IKEA servietter fra ferm living. (masse fint på nord-design) serviettringer strikker jeg selv. Har fått mye inspirasjon på greenweddingshoes.com. Super side! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå