maverick Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 I barnedåpen til Ingrid Alexandra syns jeg kronprinsparet bør ta i mot dette tilbudet: http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/article202586.ece Tror det kan bli et ganske flott innslag.
Gjest care Skrevet 19. mars 2004 #2 Skrevet 19. mars 2004 Uff og uff, nå synes jeg media går veldig langt. Dette innser de selv, men er for sleipe til å unngå fristelsen.
Gjest Myumi Skrevet 19. mars 2004 #3 Skrevet 19. mars 2004 Han trenger å beskyttes mot seg selv. Deler slettet. Hege (admin)
Gjest care Skrevet 19. mars 2004 #4 Skrevet 19. mars 2004 Han trenger å beskyttes mot seg selv. Det er iallefall det media vil ha oss til å tro når de gang på gang fremstiller han i et slikt lys.
Suzy Skrevet 19. mars 2004 #5 Skrevet 19. mars 2004 Han trenger å beskyttes mot seg selv. Syns jammen han bør beskyttes mot seg slev ja.. Hvor er Vær Varsom plakaten når vi trenger den...?
Gjest Hege Skrevet 19. mars 2004 #8 Skrevet 19. mars 2004 http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0 Du kan ikke poste innlegg som inneholder: Personangrep/persondebatter Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.
tenker Skrevet 19. mars 2004 #9 Skrevet 19. mars 2004 Jammen, jammen, jammen... Dette er jo egentlig rykter som har versert lenge! http://www.klassekampen.no/kommentarer/115...5341?view=print
Gjest Hege Skrevet 19. mars 2004 #10 Skrevet 19. mars 2004 Det er like fullt rykter, og vi ønsker ikke det her inne selv om "alle" andre tillater det
tenker Skrevet 19. mars 2004 #11 Skrevet 19. mars 2004 Ja, ja.. folk får nøye seg med å lese linken min, da. Jon Michelet kan få sagt det.
Gjest bare lille meg... Skrevet 19. mars 2004 #12 Skrevet 19. mars 2004 Når skal han der Svein O våkne opp egentlig??? Skjønner han ikke at han ikke akkurat styrker forholdet sitt til Mette-Marit med å stille opp på alt dette?? Se bare på mammaen til Mette Marit. Det står aldri noe om henne i media!
Gjest Tristessa Skrevet 19. mars 2004 #13 Skrevet 19. mars 2004 Nåja, uten Svenno vil jo Se&Hør gå konk. da. Ikke for at jeg ser på det som en stor tragedie, men likevel.
Dødspingvinen Skrevet 20. mars 2004 #14 Skrevet 20. mars 2004 Jeg skjønner Mette-Marit godt jeg. Hadde jeg hatt en slik posisjon i det norske samfunn, g en far som hele tiden dreit seg ut i media på den måten, hadde jeg jaggu kuttet kontakten med han jeg og. Men jeg syns media er like ille. Det er jo de som gir ham fritt spillerom.
Gjest MrsL Skrevet 20. mars 2004 #15 Skrevet 20. mars 2004 Uffda.....når skal de innse hva de holder på med? Får ikke akkurat tilbake far/datter forholdet med slike utspill
Gjest Nicoline Skrevet 21. mars 2004 #16 Skrevet 21. mars 2004 Man har den faren man har - det nytter liksom ikke å tie det ihjel. Kanskje Mette-Marit sin stille fordømmelse av sin far har vært med å forverre det ytterligere. Hun bør jo ha tenkt gjennom endel av dette før hun i det hele tatt gikk til det skritt å gifte seg med Norges tronarving. Da ble hun nok fortalt at alt om henne og hennes familie vil være hett medie-stoff for resten av livet ... Og hun visste nok at faren var "stiv på flasken" og snakkesalig/PR-kåt. Men her ser man det som nå er blitt "gjengs" for dagens kongefamilie: man vil ha det beste fra både det "kongelige" og det "mer anonyme" - det man ikke liker, det bare lukker de øynene for. Så jo noe av dette i den avtalen de prøvde å få til mellom kongehus og media ifm oppveksten til den nye prinsessen. Skal vi legge bånd på ytringsfriheten fordi det er snakk om medlemmer av kongefamilien ?
Gjest salma Skrevet 21. mars 2004 #17 Skrevet 21. mars 2004 Skal vi legge bånd på ytringsfriheten fordi det er snakk om medlemmer av kongefamilien ? Nei, ikke fordi de er medlemmer av kongefamilien. Men fordi de er mennesker.
Gjest Nicoline Skrevet 21. mars 2004 #18 Skrevet 21. mars 2004 Om jeg hadde hatt en far som Mette-Marit så hadde ikke Se & Hør giddet bruke to øre eller spalteplass på det - noe helt annet er det med vår kommende dronning. Er det så vanskelig å forstå ? Hvis man tror at man kan gifte seg med landets tronarving og at det ikke medfører gransking og skriverier så er du utrlig naiv. Kom ned på jorden igjen - her i landet er media utrolig "snille" - hadde det vært i England så tør jeg ikke tenke på hva som hadde blitt skrevet...
Jens Skrevet 22. mars 2004 #19 Skrevet 22. mars 2004 jeg får litt samme følelsen når jeg ser slike bilder av svenno på forsiden av se og hør, som når jeg kjører forbi ett sted det har vært en ulykke. Man ser, får en vond følelse, vil ikke se, men må titte igjen.
*Kaisa* Skrevet 22. mars 2004 #20 Skrevet 22. mars 2004 Hadde jeg vært Mette-Marit så hadde han heller ikke kommet i dåpen!!! Det er jo noe galt når faren til Norgens kommende dronning er på lønningslisten til norges største tabloidblad . Det er til å av. Tenk at det går an å være så egoistisk. Jeg blir irritert hver gang jeg ser mannen Makan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå