Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er fersk på nettdating og trenger litt råd..

Meldte meg inn på sukker for noen uker siden, og kom fort i snakk med en fyr jeg har mye til felles med.

Slik var fremgangen:

- ca en uke med meldinger på sukker.

- legger hverandre til på facebook.

- to dager senere ber han meg på en kaffe, og vi har avtale om å møtes neste uke.

i mellomtiden sender han mange meldinger på facebook, og han snakker allerede om "fremtiden" vår. Litt med humoristisk undertone selvsagt, men er seriøst litt stresset over hvor ivrig denne fyren er..

Det som er rart er at denne fyren er ekstremt kjekk, og jeg er redd for at han player meg:/ selv om han prater om oss som et par på den måten han gjør..

Noen som har opplevd å møte en player på nettet, og hvordan oppførte han seg i så fall? På nett, og på første date?

Videoannonse
Annonse
Gjest Svampebob1
Skrevet

Hvis du er redd for at han er en player, kan du ikke bare si at du ønsker å gå litt roligere frem?

Hvis han kun er ute etter å få seg et ligg, så har han sikkert ikke tid til det.

Ellers hører jeg det er mange menn som fort blir litt ivrige. Jeg har vel vært der selv et par ganger uten at jeg faktisk har hatt et behov for å playe noen. Men det har nok heller vært fordi jeg har vært litt betatt :-P.

• Liker 2
Skrevet

Jeg møtte en sånn på sukker. Han var veldig "på" før vi møttes (vi bor ikke i samme by). Sendte bilder, også litt intime, og kosepratet masse på en møte som par gjør. Når vi møttes var det en kaffe og vips; så hørte jeg ikke mer fra han. Noen menn er visst mer forelsket i forelskelsen og seg selv, enn andre.

Dersom jeg skal møte flere fra nett (er usikker på om jeg gidder), så skal jeg ikke ha noe mye kontakt før vi møtes.

Anonym poster: 03e222997eb679dd231037e53aff39fa

Skrevet

Hvis du er redd for at han er en player, kan du ikke bare si at du ønsker å gå litt roligere frem?

Hvis han kun er ute etter å få seg et ligg, så har han sikkert ikke tid til det.

Ellers hører jeg det er mange menn som fort blir litt ivrige. Jeg har vel vært der selv et par ganger uten at jeg faktisk har hatt et behov for å playe noen. Men det har nok heller vært fordi jeg har vært litt betatt :-P.

Takk for svar :) Blir liksom ikke klok på denne fyren.

Taler for player:

- Han er veldig PÅ.

- Han vil møtes asap.

- Får litt følelsen av at han har gjort dette før.

- Han er kjekk.

Taler mot player:

- Han hinter ikke om sex i det han skriver.

- Han snakker om fremtiden vår.

Konklusjonen er vel at han ikke er player, men mer desperat etter kjæreste :P

Fint om han er seriøs og sånn..men jeg som er vant til å være singel og selvstendig blir helt stressa:/

Det er jo søtt å være betatt (slik du skriver), men er det ikke litt rart å bli så betatt uten å ha møtt personen annet enn på nettet?

Skrevet

Jeg møtte en sånn på sukker. Han var veldig "på" før vi møttes (vi bor ikke i samme by). Sendte bilder, også litt intime, og kosepratet masse på en møte som par gjør. Når vi møttes var det en kaffe og vips; så hørte jeg ikke mer fra han. Noen menn er visst mer forelsket i forelskelsen og seg selv, enn andre.

Dersom jeg skal møte flere fra nett (er usikker på om jeg gidder), så skal jeg ikke ha noe mye kontakt før vi møtes.

Det er det jeg er redd for....

Virker smart å ikke ha så mye kontakt før en møtes face to face, men føler jo jeg må svare når han bombanderer meg med meldinger på facebook :P

Gjest spavalica
Skrevet

Det er det jeg er redd for....

Virker smart å ikke ha så mye kontakt før en møtes face to face, men føler jo jeg må svare når han bombanderer meg med meldinger på facebook :P

Been there done that :)Kjekk,veldig på,snakket om oss hele tiden,bombarderte meg med meldinger dag/natt ,og så plutselig borte vekke :)Maaange playere på sukker.Vær forsiktig og ikke la deg lure,si at du vil ta det med ro :)

Skrevet

Been there done that :)Kjekk,veldig på,snakket om oss hele tiden,bombarderte meg med meldinger dag/natt ,og så plutselig borte vekke :)Maaange playere på sukker.Vær forsiktig og ikke la deg lure,si at du vil ta det med ro :)

Huff ja. Nekter å la meg lure!

Hvor lenge etter forsvant han da? Etter flere møter, eller før det?

Skrevet

Huff ja. Nekter å la meg lure!

Hvor lenge etter forsvant han da? Etter flere møter, eller før det?

Vi tekstet på sms og chattet på fb i et halvt år før vi møttes. Det møtet varte i ca 1 time og så forsvant han.

Gjest Morteno
Skrevet

Det er som regel lurt å treffes så fort som mulig.

De gutta jeg kjenner som jeg vet kan være veldig "på" er alltid ute etter sex, forresten. Selv om man ikke hinter eller nevner det, så kan det jo skje.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Takk for svar :) Blir liksom ikke klok på denne fyren.

Taler for player:

- Han er veldig PÅ.

- Han vil møtes asap.

- Får litt følelsen av at han har gjort dette før.

- Han er kjekk.

Taler mot player:

- Han hinter ikke om sex i det han skriver.

- Han snakker om fremtiden vår.

Konklusjonen er vel at han ikke er player, men mer desperat etter kjæreste :P

Fint om han er seriøs og sånn..men jeg som er vant til å være singel og selvstendig blir helt stressa:/

Det er jo søtt å være betatt (slik du skriver), men er det ikke litt rart å bli så betatt uten å ha møtt personen annet enn på nettet?

Det er nok ikke så uvanlig. Virker som mange jenter er vant med at gutter er PÅ med en gang ;-).

Dessuten er det fullstendig håpløst å få svar på sukker, så det overrasker meg ikke om det blir en del desperate karer der inne. hehe ;-).

Men du gjør nok lurt i å reflektere som du har gjort her. Sette opp ting for og imot. Jeg vet det er mange players der inne og de må dere passe dere for :-P.

Skrevet

Jeg var litt som fyren din ei stund tilbake. Jeg var veldig nysgjerrig på ei jente på sukker og snakket masse med henne. Var litt på at jeg ville treffe henne og finne ut hvordan det var å være i lag. Som sagt så gjort, vi traff hverandre og det var ganske ok. Vi snakket en del i lag etter dette (bodde et stykka unna hverandre, så når vi skulle treffes måtte det planlegges) og traff hverandre igjen minst to ganger etter hva jeg husker. Etter første treff ble hun veldig.. "rar"? Hun tok sjeldent initiativ til å prate med meg via PC eller SMS, og ventet alltid på at jeg skulle ta kontakt. Jeg prøvde å snakke litt med henne hver dag, men det ble til slutt til at jeg begynte å la være å ta kontakt bare fordi jeg avventet at hun skulle ta kontakt. Det tok gjerne ei uke eller to før hun tok initiativ til å si hei på Skype. Siste gang vi traff hverandre var det hun som spurte om jeg ville være med ut (på kino), etter lengre tid uten kontakt fra meg. Vi møttes igjen og det var ikke helt som før. (Gangen vi traff hverandre før dette overnattet hun hos meg og det ble litt intimt, men ikke noe sex.) To-tre uker senere ringte hun og foreslo at vi bare skulle være venner. Det var ikke meg imot, men en dag senere sletta hun meg fra Facebook og Skype. Jeg sendte en SMS og spurte om jeg hadde gjort henne noe eller behandlet henne urettferdig, men det sa hun at jeg ikke hadde gjort. Har aldri snakket med henne igjen.

Poenget: Hvis du er interessert (noe hun virket til å være!), for guds skyld, ikke alltid sitt og VENT på at gutten skal ta kontakt. Litt er greit, men ikke KONSTANT. Det dytta meg bort fra henne. Jeg var oppriktig interessert og nysgjerrig på jenta, og var kanskje smålig pågående i starten, men jeg mistet helt interessen da jeg ALLTID stod for all initiativet.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Poenget: Hvis du er interessert (noe hun virket til å være!), for guds skyld, ikke alltid sitt og VENT på at gutten skal ta kontakt. Litt er greit, men ikke KONSTANT. Det dytta meg bort fra henne. Jeg var oppriktig interessert og nysgjerrig på jenta, og var kanskje smålig pågående i starten, men jeg mistet helt interessen da jeg ALLTID stod for all initiativet.

Det er flere jenter som jeg har mistet interessen for pga. akkurat det samme også.

Drit kjedelig med enveiskjøring :-P.

Skrevet

Jeg var litt som fyren din ei stund tilbake. Jeg var veldig nysgjerrig på ei jente på sukker og snakket masse med henne. Var litt på at jeg ville treffe henne og finne ut hvordan det var å være i lag. Som sagt så gjort, vi traff hverandre og det var ganske ok. Vi snakket en del i lag etter dette (bodde et stykka unna hverandre, så når vi skulle treffes måtte det planlegges) og traff hverandre igjen minst to ganger etter hva jeg husker. Etter første treff ble hun veldig.. "rar"? Hun tok sjeldent initiativ til å prate med meg via PC eller SMS, og ventet alltid på at jeg skulle ta kontakt. Jeg prøvde å snakke litt med henne hver dag, men det ble til slutt til at jeg begynte å la være å ta kontakt bare fordi jeg avventet at hun skulle ta kontakt. Det tok gjerne ei uke eller to før hun tok initiativ til å si hei på Skype. Siste gang vi traff hverandre var det hun som spurte om jeg ville være med ut (på kino), etter lengre tid uten kontakt fra meg. Vi møttes igjen og det var ikke helt som før. (Gangen vi traff hverandre før dette overnattet hun hos meg og det ble litt intimt, men ikke noe sex.) To-tre uker senere ringte hun og foreslo at vi bare skulle være venner. Det var ikke meg imot, men en dag senere sletta hun meg fra Facebook og Skype. Jeg sendte en SMS og spurte om jeg hadde gjort henne noe eller behandlet henne urettferdig, men det sa hun at jeg ikke hadde gjort. Har aldri snakket med henne igjen.

Jeg skjønner poenget ditt; er selvsagt ikke gøy med enveiskommunikasjon. Det jeg har problemer med er bare hvor mye han ville chatte på facebook før første møte. Dette var etter at vi allerede hadde avtalt en date. Det ble bare for mye for meg før jeg i det hele tatt hadde truffet fyren og kunne gjøre meg opp en mening om hvorvidt han var noe å satse på. Litt prat er ok, men dette ble for mye.

Traff han i dag, og skjønte fort at jeg ikke var interessert :P

Skrevet

Det er nok ikke så uvanlig. Virker som mange jenter er vant med at gutter er PÅ med en gang ;-).

Dessuten er det fullstendig håpløst å få svar på sukker, så det overrasker meg ikke om det blir en del desperate karer der inne. hehe ;-).

Men du gjør nok lurt i å reflektere som du har gjort her. Sette opp ting for og imot. Jeg vet det er mange players der inne og de må dere passe dere for :-P.

Møtte fyren i dag, og det var fullstendig feil fra min side i hvert fall. Ble bare flaut å tenke på alle samtalene vi har hatt i ettertid :P

Player var han i hvert fall ikke, mer desperat og rar..

Huff, hater virkelig å date :(

Skrevet (endret)

Møtte fyren i dag, og det var fullstendig feil fra min side i hvert fall. Ble bare flaut å tenke på alle samtalene vi har hatt i ettertid :P

Player var han i hvert fall ikke, mer desperat og rar..

Ta det med et smil og kunnskap som beriker deg slik at du ikke treffer noen som er på samme måten igjen. Å date kan være gøy, men nettdating er slitsomt, og gir mange skuffelser for de fleste og blink for noen.

Jeg anbefaler at du prøver å treffe noen via venner, sosiale sirkler, hobbyer, jobb etc. Da ser man kjemien FØRST og så blir man kjent og ikke omvendt.

Endret av Nettinettet
Skrevet

Ta det med et smil og kunnskap som beriker deg slik at du ikke treffer noen som er på samme måten igjen. Å date kan være gøy, men nettdating er slitsomt, og gir mange skuffelser for de fleste og blink for noen.

Jeg anbefaler at du prøver å treffe noen via venner, sosiale sirkler, hobbyer, jobb etc. Da ser man kjemien FØRST og så blir man kjent og ikke omvendt.

http://www.tv2.no/gm...te-3961067.html

Ja, tror jeg skal gi opp nettdating for en stund...

Har jo helst lyst å treffe gutter på andre måter, men akkurat nå er jeg i en litt vanskelig situasjon.

På jobb er det begrenset utvalg, og de fleste er ca dobbelt så gammel som meg.

Jeg har flest venninner og nesten alle er i forhold. Det er også lite fester og større sammenkomster slik det var før.

Hobbyene mine er treningsstudio og film, ikke akkurat så lett å treffe gutter gjennom slike aktiviteter.

Blir litt kjipt å måtte starte med noe jeg ikke liker for å finne meg en kjæreste:P

Hvor finner man en sporty, intelligent og ordentlig gutt?

Skrevet

Du kan da begynne med en mer konkret sporty aktivitet enn treningsstudio? Det er litt lettere å snakke om f.eks. fjellklatring enn treningsstudioet

Skrevet

Ja, jeg har erfaringer med en player fra datingside.

Han sa fra begynnelsen av at han søkte kjæreste, og siden det var det samme jeg var ute etter, gikk jeg med på å møte ham etter noen uker. Alt gikk "rette veien", han var romantisk og snakket om fremtiden, men etter hvert som han merket at jeg ble betatt, skulle alt skje på hans premisser. Når jeg takket ja til date men nektet å ha sex (for å sjekke hva han faktisk var ute etter), kunne det raskt gå en mnd før jeg hørte fra ham igjen. Om jeg tok initiativet til å avtale noe så hadde han aldri tid. Nå skal det sies at jeg var ung og naiv den gangen, og han var min første, skuffende erfaring med nettdating.

Når det gjelder din situasjon, så skader det jo ikke å møte ham. Jeg ville i hvert fall gjort det, men holdt ham litt på avstand. Får han ikke det han vil ha så raskt som mulig, så forsvinner han raskt.

Lykke til :)

Skrevet

Hehe, så var det jeg som leser første post og ikke mer, da.... :P Kjipt at det ikke gikk som du ville, bedre lykke neste gang! ;)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Samme her..

Har hatt nok mislykkede dates selv, så bruker mer tid i forkant nå enn før og er mer kritisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...