AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Noen som kan anbefale meg en neseklype(til svømming). Vet å holde seg for nesa er en uvane og alt det der, men akkurat nå vil jeg helst bare få mest mulig utbytte av svømmeturene mine. (Fettet må dø! ) Jeg har investert i neseklyper flere ganger før, og resultatet er det samme; de sklir av straks man skvetter litt vann på dem. Aldri fått reklamere på dem heller så gav opp hele greia. Help? Anonym poster: ea154972b980024ce4aa9186fbf67371
gohege Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 (endret) Hei kjære deg! Jeg hugser at jeg brukte noe ala disse (3.jpg) fra speedo når jeg drev med svømming. Jeg kan ikke hugse at det var noe særlig ubehag eller at de plutselig forsvant mens jeg drev på, men det er dog noen år siden sist jeg beveget meg nær bassengkanten. Tror kanskje "silikonet" eller hva det enn er på dem som holder de bedre på plass i forhold til de neseklypene som bare er laget i hard plast. Uansett vil jeg gi deg masse creds til at du har begynt å trene! Sender deg varme tanker her jeg sitter i sofakroken, og ønsker deg lykke til med klype-letingen og med drepingen av fettet, hihi! Edit: Woops! Kom på noe rett etter at jeg postet.. Jeg hugser at jeg tredde neseklypen på litt hyssing som jeg brukte som et "kjede" for å forhidre at neseklypen skulle forsvinne på bunnen om den først skulle dette av. Trikset er å lage "kjedet" akkurat langt nok til at den når nesa uten at det strammer, men ikke så lang at den kommer i veien for dine eller andres armer. Endret 11. mars 2013 av gohege
Wiggins Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Du trenger egentlig ikke neseklype. Det du trenger er svømmebriller. Når du svømmer bryst skal du ha hodet over vannet når armene er på vei fram, da puster du inn gjennom munnen. Rett før armene er i ytterpunktet og skal begynne å gå fra hverandre senker du hodet ned i vannet (da glir du faktisk bedre), og puster ut gjennom nesa. Når du puster ut kommer det ikke noe vann inn. I det armene nærmer seg hverandre igjen hever du hodet over vannet og puster inn.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Du trenger egentlig ikke neseklype. Det du trenger er svømmebriller. Når du svømmer bryst skal du ha hodet over vannet når armene er på vei fram, da puster du inn gjennom munnen. Rett før armene er i ytterpunktet og skal begynne å gå fra hverandre senker du hodet ned i vannet (da glir du faktisk bedre), og puster ut gjennom nesa. Når du puster ut kommer det ikke noe vann inn. I det armene nærmer seg hverandre igjen hever du hodet over vannet og puster inn. No shit! Jeg er ikke TS, men jeg opplever å få vann i nesa uansett hvor mye luft jeg blåser ut pga. en fysisk defekt jeg ikke fant ut av før jeg ble voksen, så jeg er også interessert i en neseklype som ikke sklir av:) Anonym poster: 72f0935cd96d6545ee2a2d1177264199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå