Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av måten min samboer oppfører seg.

Når vinteren kommer så får han vintersyken hvor han er sur,vanskelig og trøtt. Og det skjønner jeg for blir litt slik jeg og innimellom av at alt er mørkt og kaldt.

Så reiste vi vekk i 3 uker til varme,sol og mye opplevelser og alt var så flott mellom oss. Vi storkoste oss og var som om vi var nyforelsket. Så kom vi hjem og gikk tilbake til jobb og skole og han faller tilbake.

Denne uken har vært skikkelig ille og er nesten som om han er sint på meg. Han er ikke utro eller noe slikt,såpass kjenner jeg han og vi har tilgang til hverandres telefoner og facebook.

Jeg er bare så sinnsykt lei av den sure oppførselen hans. Har prøvd å snakke med han om det men det å snakke med den mannemannen er f#$% som å snakke til en vegg. Funker i en dag så er det tilbake til samme gamle.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men tips er hjertlig velkommen. Er så ille at jeg nesten begynner å lete etter leilighet nå.

Anonym poster: d9a379e2ed5ea2d1aba5a3950418275d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje han kan kjøpe en sånn lysterapi-lampe? Vet mange har god effekt av det, har tenkt på å prøve selv men har ikke råd akkurat nå (de finnes fra rundt 1000kr da tror jeg) Det kan også være hensiktsmessig for ham å begynne å ta D-vitamin, man kan fint ta 2-3 ganger daglig dose om vinteren i Norge (om ikke mer) og det kan hjelpe til mot vinterdepresjon visstnok.

Kan det være andre hverdagsfaktorer som spiller inn forresten, kanskje noe på jobben (eller studiet) som gjør at han er stresset og sur? Kjærsten min er ikke så hyggelig å henge med når han har issues på jobb.. :P Er ikke alle som klarer å legge fra seg sånt like lett før de kommer hjem..

Endret av SoftKitty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...