AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Har aldri vært borti den siden før, men kom over den da jeg søke på lange kjoler til bryllup på google. Jeg fant et par kjoler der jeg synes var fine, men er litt usikker iom at jeg aldri har hørt om det før. Noen som har bestilt derifra før? Hvordan var størrelsene? Hvor mye kom frakt og sånn ekstra på? Kan man bytte det man kjøper? Hvor lang tid tok den å få pakke i posten? Anonym poster: d8b480dea16ac43dab8421c0a01c76a0
lottelotti Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Noen venninner av meg har bestilt der, størrelsene var helt ok, det står også litt på siden om hvordan hver enkelt kjole er i størrelsen. Og det tok noe rundt 3 uker før de kom, og ja det ble toll, 25% av det du betaler. Du kan også google toll kalkulator.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Noen venninner av meg har bestilt der, størrelsene var helt ok, det står også litt på siden om hvordan hver enkelt kjole er i størrelsen. Og det tok noe rundt 3 uker før de kom, og ja det ble toll, 25% av det du betaler. Du kan også google toll kalkulator. Thanks Anonym poster: d8b480dea16ac43dab8421c0a01c76a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå