Gå til innhold

Bursdagsgave til jente 4 og gutt 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er fadder til en jente som snart blir 4 år og en gutt som snart blir 2 år. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gi dem i bursdagsgave? Jenta har fem eldre søsken så jeg føler hun har "alt". Og Gutten er enebarn. Prisen jeg ser for meg er ca 200-300kr :)

Anonym poster: fbb88a524ada38c056d8676e527c1bb8

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Jenta på fire elsker alt som heter perler. Enten til å lage smykker av, eller slike på brett til å stryke. Det er skikkelig forbruksvare her.

Skrevet

Takk for tips :)

tenkte litt på å gi dumplo til gutten, men vet noen om jenter på 4 år liker dumplo? Fant masse prinsesse duplo :)

-TS

Skrevet

Duplo til gutten er lurt ja... Ellers er alt av bøker og puslespill tilpasset alderen morsomt for mange... Mange jenter liker også forskjellige legovarianter, men når hun er 4 er hun kanskje moden for "smålego". Duplo vil kanskje bli kjedelig om ikke lenge? Alt av lekesminke og prinsesseartikler slår an til mine nieser i hvert fall...

Skrevet

Ja tenke også at dumpo kansje ble for kjedelig for henne, får se hva jeg finner:) Takk for tips :)

-TS

Skrevet

Alt av lekesminke og prinsesseartikler slår an til mine nieser i hvert fall...

Uff, som forelder ble jeg ikke glad for at 4 åringen min fikk lekesminke til jul.. Blir bare gris! Hehe...

4 åringen min er gal etter de små dyrefigurene som heter Sylvanian Families. Nydelige små forseggjorte figurer med pels...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...