AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Hei. Jeg ga bort min gamle Android til kusinen min på 12 år, men nå har jeg kommet til å tenke på at den er jo bundet til min Google-konto med mye personlig mail o.s.v. Hun trenger passordet og brukernavnet mitt for å bruke mobilen. Men jeg vet ikke om dette kan bli en varig løsning siden etterhvert som hun blir eldre kan hun jo logge seg rett inn på min mail o.l også? Og hva annet kan hun egentlig komme seg inn på via min Google-konto hvis mobilen automatisk er koblet til den? Jeg vil jo helst finne en løsning slik at hun kan beholde mobilen uten at den er koblet til mine litt personlige ting. Anonym poster: 060c67a08beea43e10ad164f6625af08
Zzyzx Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Hun lager seg en egen google-konto, først og framst. Så resettes telefonen til fabrikkinnstillinger, og dermed kan hun koble til sin konto. Din er da borte fra telefonen.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Hun lager seg en egen google-konto, først og framst. Så resettes telefonen til fabrikkinnstillinger, og dermed kan hun koble til sin konto. Din er da borte fra telefonen. Ja, jeg kom på at det kan være en løsning nå i ettertid. Da tenker jeg at jeg prøver det neste gang vi sees. Anonym poster: 060c67a08beea43e10ad164f6625af08
TMB Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Trenger ikke å resette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger, det holder å fjerne kontoen din under Innstillinger > Kontoer og synkronisering. Da vil alt tilhørende denne (kalender, mail, kontakter, apps etc.) bli borte. Men på en annen side kan det være greit å resette den helt når den skal ha en helt ny eier uansett Endret 10. februar 2013 av TMB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå