Gå til innhold

Søster innledet plutselig et vennskapsforhold med min ex sin bror da det ble slutt med oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ligger langt tilbake i tid men jeg kjenner at jeg ser med mindre blide øyne på oppførselen til min søster idag og det kan kanskje komme av at jeg har gått til psykolog, funnet meg selv og lært å ikke bare være snill pike.

Bruddet med min ex var ille, Han behandlet meg dårlig og satte meg atttpåtil i stor gjeld og forlot meg da han oppdaget at jeg var gravid. 16 år og helt alene. Dro tilbake til sin hjemby 30 mil unna.

Jeg kan vanskelig beskrive hvor lei meg jeg var.

Han og broren og vennene festet rundt og var ikke tilstede for datteren min på noe slags vis.

det går en tid og jeg oppdager at min nært betrodde søster som har støttet meg hele veien plutselig har jevnlig kontakt med broren til min ex uten å hatt noe som slags forhold til han før. En bror som har gitt helt klart uttrykk for at han ikke liker meg besøker nå min søster regelmessig.

Jeg sier da ingenting. Bare lukker øynene for det og biter det i meg som det meste annet når ting blir vanskelig.

Hvordan hadde dere reagert om dere hadde vært meg i samme situasjon?

For noen er det kanskje ikke noe greie men , ja dette lille menet...

Jeg tror jeg ville såret min søster om jeg hadde gjort det samme mot henne i det vanskeligste bruddet hun har hatt.

Interressant å høre hva dere sier.

Anonym poster: 1d61c32bc72f69ebf56d6651b7958ebc

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Så lenge det var slutt mellom deg og exen da de "fant hverandre"/begynte å treffes synes jeg du skal la de holde på.

Skrevet

Jeg ville spurt henne hva hun synes om denne broren, og hva hun synes om holdningen han har vist overfor deg. Du trenger ikke å anklage henne, men få klarlagt hvilke tanker hun har rundt hele situasjonen. Når du vet mer om dette kan du finne ut hvordan du skal forholde deg til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...