GlamCat Skrevet 9. februar 2013 #1 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg har laget og fryst 3 pai som skal serveres varme i morgen. hvor lenge må de stå ute før jeg setter de i ovnen? kan jeg sette inn alle 3 samtidig. hvor mange grader og hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bambam Skrevet 10. februar 2013 #2 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) . Endret 10. februar 2013 av bambam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bambam Skrevet 10. februar 2013 #3 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg har laget og fryst 3 pai som skal serveres varme i morgen. hvor lenge må de stå ute før jeg setter de i ovnen? kan jeg sette inn alle 3 samtidig. hvor mange grader og hvor lenge? Paier er kompakte, så du kan sette dem ut nå så du er sikker. Sett dem heller i kjøleskapet i morgen tidlig hvis de er tinte til det. Jeg pleier å varme opp pai på 180 grader i ca 1- 1 1/2 time, men pass på å dekke dem med folie, så ikke de blir svidde. Om du skal ha gjester, så ville jeg satt dem inn ett par timer før, for så å skru av ovnen når de er ferdige. De holder seg varme ganske lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå