Gå til innhold

Big One American dinner. Ekkelt, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har smakt dette og kan si noe om det?

På reklamen ser det ut som fett på transfett, billig og ekkelt, ser IKKE godt ut i det hele tatt.

Anonym poster: f626c9df3a934151b0d4db1829ba9758

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt på det samme, så jeg spurte flere av mine venner og fikk til svar at det faktisk smakte godt :P Jeg må innrømme at jeg har mine tvil, men kan vel ikke si noe sikkert før jeg prøver :)

Skrevet

Samboeren min har smakt et par av de, han synes det er helt greit, det svarer til (de ikke så alt for høye) forventningene og smaker det det skal smake. Regner ikke med det er veldig mye mer usunt enn andre frityrstekte løkringer, poppers og hva enn de har.

Skrevet

Mjaaaaaaaaaaaaa, skeptisk til alt av ferdigmat junkfood, men akkurat dette så bare for ekkelt ut til å være spesielt deilig.

Anonym poster: f626c9df3a934151b0d4db1829ba9758

Skrevet

Jeg trodde den reklamen var en parodi først, viste seg jo at den var seriøs. Huff, det er vel like godt og sunt som det ser ut som antar jeg..

Gjest Funky Punk
Skrevet

Har testet de siden mannen min gjerne ville prøve de.

Han syns de var helt greie, jeg syns det bare ble kvalmt.

Han syns mine hjemmelagede er bedre, både kyllingene, løkringene m.m.

Skrevet

Jeg liker veldig godt de spareribs og hambugeren, resten er ikke så mye å rope hurra for, i mine øyne.

Skrevet

Dyrt (!) og dårlig.

Skrevet

Jeg greier aldri å komme over hvor stygt den jenta er sminket. Vet at det er med vilje, men allikevel.

• Liker 6
Skrevet

Trodde også reklamen var en parodi. Er det noen som vet næringsinnhold i de ulike produktene?

Skrevet (endret)

Trodde også reklamen var en parodi. Er det noen som vet næringsinnhold i de ulike produktene?

Løkringer:

Pr 100 gram

Kcal 228,48

Protein 7 gram

Karbohydrater 23 gram

Fett 12 gram

Tilsatt salt 1,6 gram

Kylling:

pr 100 gram

Kcal 184,5

Protein 13 gram

Karbohydrater 10 gram

Fett 10 gram

Tilsatt salt 1,4 gram

Endret av SpeltLompa
Skrevet

Jeg har spist burgerene, spareribsen og mozzarellastics og løkring pakka. Alt er kjempegodt, like godt som på restaurant. Hvorfor skulle det ikke være det, det er jo akkurat samme maten.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det smaker fett, ekkelt, smakløst og ubehagelig. Man smaker godt at det er fra en frysepakke.

Anonym poster: 1fcbffb7d091c7820e190e9f69597381

Skrevet

Liker sjelden ferdigmat, så tør ikke kjøpe. Men på REKLAMEN så det veldig godt ut, synes jeg, spesielt løkringene og BBQ-sausen på det kjøttet! Nam.

Skrevet

Tror du burgere og løkringer på restauranter er hjemmelagde? De kjøperselvfølgelig inn frossent i store kvanta. Er nok du som innbiller deg ting.

• Liker 4
Skrevet

Tror du burgere og løkringer på restauranter er hjemmelagde? De kjøperselvfølgelig inn frossent i store kvanta. Er nok du som innbiller deg ting.

Tror muligens du har jobbet litt for lite på kjøkkenet til gode restauranter.

Anonym poster: 1fcbffb7d091c7820e190e9f69597381

• Liker 5
Skrevet

Det er forskjell på en restaurant og en fastfoodsjappe.

Anonym poster: b4596cf2e95c392fd28bee2fbce886fd

• Liker 9
Skrevet

Det var en stund hvor jeg tror Coop Obs hadde tilbud på de Big One produktene. De fleste Obs butikkene her i Bergen var tomme rimelig raskt. Jeg hadde ihvertfall problemer med å få tak i de spareribs.

Skrevet

Det er forskjell på en restaurant og en fastfoodsjappe.

Det tror jeg ikke, restauranter lager ikke alltid mat fra bunnen av.

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg ikke, restauranter lager ikke alltid mat fra bunnen av.

Det blir likevel feil av deg å hevde at det er akkurat det samme som man får på restauranter. Da insunerer du at alle restauranter selger hel og halvfabrikat.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...