AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Jeg har to spørsmål som surrer rundt i hodet mitt, for helt ærlig vet jeg ikke svarene på dem og dere vet dem kanskje heller ikke men tenker å spørre her! Det er om en gutt jeg møtte for 1 år siden. Har bare møtt han en gang og vi pratet utrolig mye på face.. men en dag tok det slutt, han avviste meg og sa at jeg ikke var hans type. NÅ... han er forsatt venn med meg på facebook, noe jeg lurer veldig på etter at han avviste meg og ikke gadd mer, hvorfor? hm, jeg vet ikke om dere har noen teorier men hvorfor har han ikke sletta meg?.. eller er det vanelig å ikke slette noen? også til det andre spørsmålet..... Etter han avviste meg har han fått masse kjærester hele tiden.. først en gutt (han er bifil) også en jente, slo opp, enda en jente, slo opp, enda en jente,.. og nå har han en ny kjæreste.... er det vanelig eller?:/ eller er han bare usikker på seg selv? vet det ikke er min business, men får det ikkje ut av hodeet... er ikke noe ekspert på kjærlighet, så derfor må jeg gripe sjansen og spørre om dere vet noe! takk for svar! Anonym poster: 38ae69fd60951d913f52b0578ee63311
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Han er usikker ja. Fordi han vil være vennen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå