Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hva jeg vet blir varene deres sendt fra Kina selv om nettsiden er britisk. Om det er fake vet jeg ikke, men jeg er fornøyd med det jeg har bestilt derfra!

Skrevet

Kan også nevne at bloggeren hildechristina.com går god for denne nettsiden

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med varene jeg har bestilt på den siden, og jeg har ikke merka noe til at de kan være falske eller noe slikt.

En ting jeg ikke liker ved siden er at etter at jeg registrerte meg der har de spamma meg noe ekstremt med mail. Før fikk jeg minst 2 mailer hver eneste dag. Da jeg tok kontakt med kundeservice om problemet brukte de over en måned på å svare. De svarte da at jeg var blitt tatt av nyhetsbrevet (som det ikke var mulig å melde seg av selv, av en eller annen grunn), men fortsatt får jeg mailer derfra. Nå er det riktignok kun 1 i uke omtrent, men det er likevel irriterende at de ikke kan la vær å sende mail.

Av de jeg har snakka med som har bestilt fra denne siden er det noen som har dette problemet, mens andre ikke får mail i det hele tatt. Det virker litt vilkårlig hvem som får mail eller ikke, så du kan jo håpe at du slipper!

Anonym poster: 2788311c70c6f51e8d4124b5aae5fca4

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg er også fornøyd med alt jeg har kjøpt derfra :-)

Skrevet

Helt trygg nettside med ekte produkter, men som AB #4 sier er de helt ville på mail-reklame. Jeg ble så lei at jeg blokka dem, og orker ikke handle fra butikken lengre. Synd, for butikken i seg selv er det ingenting i veien med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...