AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Miste her har vært syk siden nyttår.. 1.5 år er barnet.. Feber i flere dager og forskjøla osv.. så er det opphold i en ukes tid, så på an igjen! Nå har barnet vært syk siden sist fredag, feber og ørebetennelse.. så går på antibiotika. Barnet har i tillegg hatt diare og vond mage.. kan være bivirkning fra antibiotikaen. Men føler barnet blir verre.. allmenntilstanden er så som så..og ikke feber.. men diaré enda, og ikke mye matlyst. Skal ringe legen imorgen hvis det ikke bedrer seg.. Anonym poster: 92a98f5d4e18a146d65c697b1d114d76
Harlekin Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Hvis barnet har vært sykt eller hanglet mer enn en måned, så er det absolutt på tide med en legebesøk, synes eg. Spesielt siden allmenntilstanden er dårlig, det er jo det legene mener er avgjørende. Men, har han eller hun nettopp begynt å barnehage? I så fall er det nok en sammenheng der, men uansett synes jeg du skal følge magefølelsen og dra til legen.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Har vært hos legen tre ganger alt og siste gang fikk h*n antibiotika for ørebetennelse. Men føler ikke jeg blir hørt. Så ringer igjen imorgen hvis det ikke bedrer seg. Hi Anonym poster: 92a98f5d4e18a146d65c697b1d114d76
makkapakka Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Mas på legene. Er du ikke fornøyd gå til neste lege. Ev. legevakt. Når min var mye syk da han var 2 år og 4 mnd. Vi var innom 5 forskjellige leger på 6 dager og ble stemplet hysteriske foreldre. Han hadde da åpent sår fra hofta til hælen på ene foten og legene mente det var bare å se an. 5 legen sa så lett (da var vi veldig oppgitte) å dette er stafylikokker det og fikk riktig medisin og salve. 2 mnd senere ble han operert Ganske vanlig enkel operasjon. Ble veldig syk etter operasjonen med høy feber og sykehuset mente det var influensa, lege 1,2,3 mente også det var ørebetennelse og sår hals. 4 legen jeg sto 1 meter fra og så morskt på sa med redd stemme, jeg skal gjøre alt jeg kan. Da vi kledde av sønnen vår sprakk operasjonssåret og det rant ut materie og blod i bøtter og spann. Først da ble vi tatt på alvor. så bare stå på og ikke gi dere med vi skal bare se det an. Når min hadde ørebetennelse ville han ikke ligge og sove han hang over skuldrene mine. Det er noe med trykket når du legger han ned. Det samme hvis han får tenner så vil han ikke ligge. Det kan gjøre ufattelig vondt og de får diare og feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå