Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er veldig glad i turer: fisketur, fjelltur, topptur, skitur ol.

Jeg er egentlig også veldig glad i dette, men jeg har ikke så god kondis, og er ikke så trent som han. Derfor går jeg ikke så fort :sjenert: ville dere menn hatt med meg på tur likevel?

Og når det gjelder f.eks fisking. Jeg elsker å være ute i naturen. Synes fisking er gøy, men igjen så er jeg elendig:p ooog jeg synes vi kan stå nært hverandre og prate sammen. Ville dere hatt med meg på fisketur? Hehe

Anonym poster: bd4dbba4daa63901002115d035bb043e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå liker jeg best dagsturer, men det hadde vært hyggelig om hun gadd å være med meg.

Ikke hver eneste gang, da det kan være greit å være litt for seg selv innimellom også, men ellers hadde det bare vært positivt, ja.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil tro at han gjerne vil ha deg med.

Da får du kanskje bedre kondisjon etterhvert også, og kan gå fortere og lengre.

Fortell at du vil være med, men at du vil stå tett sammen og snakke sammen når dere fisker.

At du ikke er god til det er ikke så farlig. Det er lett å lære seg å fiske. Kanskje du ønsker å bli med for å fiske etterhvert, ikke bare for å være sammen med ham? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er som deg, og kjæresten min er som kjæresten din. Han vil gjerne ha meg med på tur, og når han ønsker seg en langtur, tar han med en kamerat i stedet.

• Liker 1
Gjest Bibompibomp
Skrevet

Klart jeg ville hatt deg med....

Kona mi har heller ikke verdens beste kondis, og det har i grunn ikke jeg heller, men merker jo at jeg må senke tempoet litt når hun er med, uten at dèt legger noen demper på verken humør eller trivsel.

Når jeg fisker er jeg derimot litt mer avhengig av å kunne ha litt plass å bevege meg på, så der tar vi heller praten innimellom, med kaffepauser og avbrekk.

Ingen grunn til å ikke ville ha henne med uansett, vi koser oss skikkelig ilag når vi er på skauen, og jeg er sikker på at kjæresten din også er glad for at du blir med.

Og kondisen kommer seg, bare du blir med ofte nok, samme med fiskingen... :)

Skrevet

Jeg ville hatt deg med, men at du sa klart og tydelig fra at du ville ha en lett løype, og ikke en 10-timers tur med bratt stigning. Jeg går fjellturer med min utrente mor på 64 år, men så fremt vi går løyper der det er jevnt terreng så går det veldig greit. Jeg vet jeg hadde blitt irritert om jeg skulle drasset henne med på noe mer fysisk krevende, så man må tilpasse seg turpartneren sin.

Anonym poster: 3b4a230fda1201136d58501a7602475d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...