Gå til innhold

er jeg rar som vil ha barn (alenemor)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil så gjerne ha barn. runder av 30 nå. greia er at jeg ikke vil få barn med min samboer fordi vi er så forskjellige når det gjelder oppdragelse av barn. vi er også fra forskjelllige religioner og synes at det er vansskelig å bli enige. jeg går og venter på at han skal "bukke" under ,men det vil han ikke. jeg har også så tro på min religion og min måte å oppdra barnet på at jeg heller ikke vil gi meg. jeg vil ikke lenger gå å vente på han. jeg vil heller ikke ta sjansen på å være gravid med han først og få barnet og vente på at han skal forandre seg. for sjansen for at vi to går fra hverandre etter at vi får barnet er for stor, ja pga alt det vi tror på er så forskjellig.

dermed har jeg tenkt å få barn. helt alene. uten han i bildet. men hvordan gjør jeg det? har tenkt på ONS, men så farlig,er redd for sykdommer. tenkte på befruktning klinisk, og har lest om det, men det virker som om det er bare mulig for de som har vanskeligheter med å få barn. så jeg er ikke i denne kategorien.

hva KAN jeg gjøre for å få barn?

ja jeg har tenkt på alt. jeg har jobb og skal bo hos mine foreldre/søsken før og etter jeg får barnet (en stund) slik at jeg får den hjelpen jeg trenger.

Anonym poster: b7e24019333b450f6ec03c28793bbcfc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

please utdyp deg

Skrevet

utdyp...?

Skrevet

Ja, jeg synes du er rar. Jeg ville ikke for alt i verden ha blitt alenemor, da ville jeg heller levd uten barn. Og hvorfor er du sammen med en mann du ikke vil ha barn med?

Flytt ut fra ham, finn deg en annen mann og få barn med ham. Det er mest rettferdig ovenfor barnet. Å bli gravid med det mål at barnet ikke skal ha mulighet til å ha en far i livet sitt, synes jeg er en veldig dårlig idé.

Anonym poster: 624fb4683c66848ecbce830ae1f10738

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg synes du er rar. Jeg ville ikke for alt i verden ha blitt alenemor, da ville jeg heller levd uten barn. Og hvorfor er du sammen med en mann du ikke vil ha barn med?

Flytt ut fra ham, finn deg en annen mann og få barn med ham. Det er mest rettferdig ovenfor barnet. Å bli gravid med det mål at barnet ikke skal ha mulighet til å ha en far i livet sitt, synes jeg er en veldig dårlig idé.

'

Men man kan jo bli alenemor av så mange grunner da...

• Liker 1
Skrevet

jeg skal gå fra ham. jeg sa i innlegget mitt at jeg ikke skal vente på ham mer. han typen min er slik at han blander seg opp i alt. han kommer til å blande seg opp i HVA barnet har på seg. han vil bestemme etternavn OG fornavnet til barnet. han vil bestemme hvilken skole barnet skal gå på. hvilke kurs (piano-danse-turn etc) barnet skal på. ja mye annet som faller under hans religion ,som jeg ikke er enig med. jeg kan bare tenke meg hvor slitsomt det blir å ha et slikt liv sammen.

nei jeg visste ikke at han var slik da vi møttes. men priser meg over at vi ikke har tatt det steget enda.

og ja, jeg vet at jeg kommer til å bli en god mamma selv uten far!

Skrevet

Du kan nok bli en flott mamma selvom du er alene med barnet. Men husk på at det er tungt å ta seg av et barn alene (men lettere enn med en mann som oppfører seg som en unge).

Ville reist til storken i danmark om jeg var deg. Blir så feil å lure en mann du møter på byen for å få et barn. Skulle du finne på å gå for å bli gravid på den naturlige måten så burde du heller finne en som er villig til å hjelpe deg med det, sånn kan du vite faren til barnet sitt navn, eventuelle sykdommer i familie osv hvis det skulle være noe

Anonym poster: 31dd10107b8476948354ed79ad6cb7b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...