Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh, finner ingen gode deodoranter.. Noen synes jeg også gir "for mye produkt" altså det kommer for mye "vått" så det føles ut som svette og ikke deodorant, og er ikke særlig pent med store svette ringer under armene. Noen tips til gode deodoranter? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker sterilan stick, funker fint for meg.

Anonym poster: 887621b6745fcc42e1150df5428136d0

• Liker 2
Skrevet

Jeg er fornøyd med Biotherm sin, med lysblå kork. Den får du også i stick hvis du føler vanlig blir for våt.

Skrevet

Vichy sin.

Skrevet

Samme gjør jeg. Den funker knallgodt! :)

Skrevet

Dermica.

Anonym poster: 4fc1b0f6021c665179477da9c41b7140

Skrevet

Jeg er fornøyd med Biotherm sin, med lysblå kork. Den får du også i stick hvis du føler vanlig blir for våt.

Den bruker jeg også! Det som er så fint er at det ikke gjør noe om man begynner å svette litt, for da begynner man å lukte av deodoranten, og den lukter heerlig :)

Skrevet

Anbefaler Nivea invisible black and white :)

er den første deodoranten med 48-timers antiperspirantbeskyttelse som ikke etterlater hvite merker på mørke klær og som ikke etterlater gule flekker på lyst tøy. Svart holder seg svart og hvitt holder seg hvitt lenger, slik at favorittklærne dine holder seg godt
Gjest BabyBlue
Skrevet

Anbefaler deg å bruke stick eller spray om du føler det kommer ut for mye =) Om du liker naturlige produkter vet jeg også at enkelte har fått gode resultater med krystalldeodoranter.

Skrevet

Jeg bruker også Biotherm Deo Pure Stick og er kjempefornøyd :-)

Skrevet

Biotherm sin med blå kork, og den med oransje(stort sett bare å finne om sommeren da..) kork.

Skrevet

Elsker Helena Rubenstein sin Nudit! Har ikke hatt en svettering siden jeg startet å bruke den for et års tid siden.

Skrevet

Jeg brukte kun stop 24 spraydeodorant i mange år. Nektet å bruke noe annet, for tenkte jeg ikke ville føle meg trygg med noen annen deodorant.

Men med litt haltene økonomi kunne jeg til slutt ikke kjøpe denne deodoranten (114 spenn) så kjøpte i stede en Boots deodorant (apotek merke) til 14 kroner. Syns den funker helt fint faktisk! Mild og grei i lukten, og har ikke hatt problem med at jeg lukter.

Skrevet

Henger meg på denne! Har slitt med det samme, glad jeg endelig ikke trenger å lete etter deo lenger. Så mye ANNET å "bli venn med" på markedet som står for tur...............STERILAN STICK, rosa....

Anonym poster: 700f581726862a46c47a4d48897cff28

Skrevet

Jeg brukte kun stop 24 spraydeodorant i mange år. Nektet å bruke noe annet, for tenkte jeg ikke ville føle meg trygg med noen annen deodorant.

Men med litt haltene økonomi kunne jeg til slutt ikke kjøpe denne deodoranten (114 spenn) så kjøpte i stede en Boots deodorant (apotek merke) til 14 kroner. Syns den funker helt fint faktisk! Mild og grei i lukten, og har ikke hatt problem med at jeg lukter.

Jeg prøvde nettopp AOS ( ...? tror den het det, den har blitt skrytt mye av i andre tråder her inne. Apoteket, ca samme pris som stop 24, men visstnok mildere..), og den fungerte kjempebra. I tre dager. Skuffaaa...

Problemet mitt er at jeg blir veldig, veldig VÅT under armene, og stop 24 hjelper på det. Hvordan er boots på denne?

Eventuelt andre?

Skrevet

Jeg prøvde nettopp AOS ( ...? tror den het det, den har blitt skrytt mye av i andre tråder her inne. Apoteket, ca samme pris som stop 24, men visstnok mildere..), og den fungerte kjempebra. I tre dager. Skuffaaa...

Problemet mitt er at jeg blir veldig, veldig VÅT under armene, og stop 24 hjelper på det. Hvordan er boots på denne?

Eventuelt andre?

Jeg har aldri hatt en stort problem med flekker så tør ikke helt uttale meg meg med sikkerhet. Det er jo klart at stop 24 fortsatt er den bedre deodoranten, men trodde aldri jeg kunne bli fornøyd med et billigmerke. Det står 24h på den, og det syns jeg den holder, stop 24 holder jo lenger enn det etter min mening.

Eneste jeg merket da er jo at jeg må la deodoranten tørke litt før jeg tar på meg klær, så jeg tar den på, pusser tenna og grer håret FØR jeg kler på meg. Verdt å prøve den i hvert fall! Funker den for deg sparer du veldig mye penger til slutt!

Skrevet

Jeg elsker den happyful som er lys rosa fra palmolive, eneste negative er at den tar litt tid å tørke. Men bare står å vifter litt med armene oppe. Den lukter godt ihvertfall :)

Skrevet

Jeg har aldri hatt en stort problem med flekker så tør ikke helt uttale meg meg med sikkerhet. Det er jo klart at stop 24 fortsatt er den bedre deodoranten, men trodde aldri jeg kunne bli fornøyd med et billigmerke. Det står 24h på den, og det syns jeg den holder, stop 24 holder jo lenger enn det etter min mening.

Eneste jeg merket da er jo at jeg må la deodoranten tørke litt før jeg tar på meg klær, så jeg tar den på, pusser tenna og grer håret FØR jeg kler på meg. Verdt å prøve den i hvert fall! Funker den for deg sparer du veldig mye penger til slutt!

Er jo ikke mye jeg taper på å prøve..takk;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...