AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Hei, hva synes dere om den klassiske sorte chanel vesken? Chanel Jumbo 2.55. Har fått mulighet til å kjøpe en for 10.000, men er litt usikker. Den er ekte og 10 år gammel, vintage. Burde jeg slå til? Har alltid drømt om en chanel veske, men.. Det er mye penger? Hadde dere slått til? Anonym poster: 4f3670b4526e97c50585cd66b50c5e35
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Syns det blir litt kjedelig når "alle" fokuserer på å skal ha en chanel. Ville ikke ha brukt 10 000 på en slik veske nei. Anonym poster: 2128ff988c0590c91262895fa4cc06a8 1
lottelotti Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Egentlig synes jeg ikke chanel veskene er så utrolig fine, heller ok, de er ikke stygge men ikke super fine heller.. Synes isåfall jeg. Jeg liker mye heller Celine boston bag, men den er også svin dyr, noe rundt 10 tusen. Men om du synes den er fin så ville jeg kjøpt den, siden det er veldig billig for en chanel veske
Professor Orm Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Hei, hva synes dere om den klassiske sorte chanel vesken? Chanel Jumbo 2.55. Har fått mulighet til å kjøpe en for 10.000, men er litt usikker. Den er ekte og 10 år gammel, vintage. Burde jeg slå til? Har alltid drømt om en chanel veske, men.. Det er mye penger? Hadde dere slått til? Anonym poster: 4f3670b4526e97c50585cd66b50c5e35 Mener du en 2.55 eller classic flap? I hvilken stand er den? Uansett, hvis De unge dame vil ha ei Chanelveske, gjør det fort. Hør på Professoren her, de stiger sinnsykt i pris.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #6 Skrevet 9. februar 2013 Mener du en 2.55 eller classic flap? I hvilken stand er den? Uansett, hvis De unge dame vil ha ei Chanelveske, gjør det fort. Hør på Professoren her, de stiger sinnsykt i pris. Hei, beklager, classic flap er det. Ja, jeg er klar over det, men synes bare det var så mye penger når jeg holdt pengene i hånden. Den er 10 år gammel og vintage, men standarden er bra til å være så gammel. Vanskelig valg! Anonym poster: 96532dadfc6f59bf456ca89e45a7af4f
Pene sko... Skrevet 9. februar 2013 #7 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Hei, hva synes dere om den klassiske sorte chanel vesken? Chanel Jumbo 2.55. Har fått mulighet til å kjøpe en for 10.000, men er litt usikker. Den er ekte og 10 år gammel, vintage. Burde jeg slå til? Har alltid drømt om en chanel veske, men.. Det er mye penger? Hadde dere slått til? Anonym poster: 4f3670b4526e97c50585cd66b50c5e35 Er det denne her du sikler på? https://www.blomqvist.no/nettauksjon/nettobjekt/QL/Vintage-og-fashion/143040/(pathOverride)/group-5 Endret 9. februar 2013 av Pene sko...
Professor Orm Skrevet 9. februar 2013 #8 Skrevet 9. februar 2013 Hei, beklager, classic flap er det. Ja, jeg er klar over det, men synes bare det var så mye penger når jeg holdt pengene i hånden. Den er 10 år gammel og vintage, men standarden er bra til å være så gammel. Vanskelig valg! Anonym poster: 96532dadfc6f59bf456ca89e45a7af4f Huff, jeg vet det er veldig vanskelig å bruke så mye penger på én gang. Men husk at om du gjør det, sitter du igjen med noe konkret, ellers blir det til at pengene på mystisk vis, litt etter litt, forsvinner likevel. Gitt at den er i veldig god stand, og at du vet at den er ekte, skal du kjøpe den. Så har du fått gjort det, og trenger ikke å gjøre det senere i livet. Chanelvesker er i ferd med å bli urimelig dyre. 10 000 kr er en veldig god pris. Men du må være 100% sikker på at den er ekte, hvis ikke du kjøper den av noen du kjenner, må du dobbeltsjekke Er det på nettet, kan jeg godt se på den, så får du en second opinion.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #9 Skrevet 9. februar 2013 Huff, jeg vet det er veldig vanskelig å bruke så mye penger på én gang. Men husk at om du gjør det, sitter du igjen med noe konkret, ellers blir det til at pengene på mystisk vis, litt etter litt, forsvinner likevel. Gitt at den er i veldig god stand, og at du vet at den er ekte, skal du kjøpe den. Så har du fått gjort det, og trenger ikke å gjøre det senere i livet. Chanelvesker er i ferd med å bli urimelig dyre. 10 000 kr er en veldig god pris. Men du må være 100% sikker på at den er ekte, hvis ikke du kjøper den av noen du kjenner, må du dobbeltsjekke Er det på nettet, kan jeg godt se på den, så får du en second opinion. Det er veldig sant, jeg har på et mystisk vis brukt 3000,- forrige uke på ting jeg ikke aner hva er, så det blir jo noe konkret å bruke pengene på, jeg har ønsket meg den så lenge nå, men de har vært dyre. Men nå som jeg har mulighet til å slå til, er jeg usikker.. Pengene kommer sikkert til å bli brukt på annet tull uansett, om jeg ikke kjøper den. Den er ekte, har sjekket alt :-) Hadde du gått for den? Hva regner du med veskene kommer til å øke til fremover? Takk for at du tar deg tid til å svare :-) Anonym poster: 96532dadfc6f59bf456ca89e45a7af4f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #10 Skrevet 9. februar 2013 Er det denne her du sikler på? Hehe, nei, men kanskje den er verdt en titt! https://www.blomqvist.no/nettauksjon/nettobjekt/QL/Vintage-og-fashion/143040/(pathOverride)/group-5 Anonym poster: 96532dadfc6f59bf456ca89e45a7af4f
Professor Orm Skrevet 9. februar 2013 #11 Skrevet 9. februar 2013 Det er veldig sant, jeg har på et mystisk vis brukt 3000,- forrige uke på ting jeg ikke aner hva er, så det blir jo noe konkret å bruke pengene på, jeg har ønsket meg den så lenge nå, men de har vært dyre. Men nå som jeg har mulighet til å slå til, er jeg usikker.. Pengene kommer sikkert til å bli brukt på annet tull uansett, om jeg ikke kjøper den. Den er ekte, har sjekket alt :-) Hadde du gått for den? Hva regner du med veskene kommer til å øke til fremover? Takk for at du tar deg tid til å svare :-) Anonym poster: 96532dadfc6f59bf456ca89e45a7af4f Skulle bare mangle at jeg ikke svarte, det er jo derfor vi er her inne Veskene begynner å bli så dyre at de ikke er verdt det lenger. Synes det er drøyt om de fortsetter å heve prisen på dette viset. Tror minst de går opp 2000kr per år. Noen mener også de prøver å komme seg opp på nivå med Hermès, i så fall er jeg flau på Chanels vegne. Hvis du har ønsket deg den lenge bør du gå for den. Hvis det er en jumbo, koster de nå opp imot 26 000kr, så du kan spare en del, veskene holder seg godt. Jeg vil gjerne se på den om den er på nettet, du kan sende link i PM hvis du ikke vil at noen skal se det. Jeg trenger den ikke selv, ikke har jeg råd heller, kjøpte just en kjole fra Cruise 2007-kolleksjonen og ei drakt fra Høst 2006. Det er bare av nysgjerrighet og lidenskap for Chanel. Hvis ikke du har gjort det: Krev (!!) å se hologrammet inni veska, og sjekk om det stemmer overens med kortet. Klistermerket skal være kuttet i et kryss, noe som gjøres slik at de ikke skal kunne tas ut uten å ødelegges. Det hjelper fint lite om du får kort om ikke det hører til veska. Grunnen til at jeg er så streng er at 10 000 er ganske lite i dette tilfellet.
Fashionistaen Skrevet 9. februar 2013 #12 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Nå er ikke jeg TS, så jeg beklager om jeg kupper tråden litt... Jeg har også veldig lyst til å spare opp pengene mine, alle bursdagsgaver osv. til en vintage jumbo classic flap med GHW, meen den ligger nok minst et halvt år frem i tid og da bare om jeg finner en til like god pris som deg... :/ Jeg synes ikke prisen er så hakkende gal, selv om jeg nok måtte ha tatt både en og to runder med meg selv for å bruke de. Ny standard bayswater fra Mulberry som henger på armen til annenhver dame er jo snart oppe i den prisen til og med, i den sammenhengen er det et røverkjøp. Jeg er dessuten ikke sikker på lambskin vs. caviar. Lambskin synes jeg er veldig mye finere og veldig mye mer luksuriøs ut på en måte i forhold til caviar, samtidig så tror jeg at jeg hadde vært ekstremt redd for å få merker på den. Endret 9. februar 2013 av Fashionistaen
Gjest Dorey Skrevet 9. februar 2013 #13 Skrevet 9. februar 2013 (endret) OT, men hvis vesken er ti år gammel er den ikke "vintage" men bare "brukt". "Vintage" er en definisjon på klær/vesker/sko som er over tyve år gamle. Endret 9. februar 2013 av Dorey
Dixie Skrevet 9. februar 2013 #14 Skrevet 9. februar 2013 Er det classic flap eller dobbel flap??? Uansett så er isåfall 10.000 ett røverkjøp om det er en ekte. Men 10 år er ikke vintage Har både caviar og lambskin chaneler. Lambskin tåler mye mer enn man tror
Fashionistaen Skrevet 9. februar 2013 #15 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Er det classic flap eller dobbel flap??? Er classic flap det samme som single flap og har det blitt noen tydelige merker på dine lambskins? Endret 9. februar 2013 av Fashionistaen
Rosenrød Skrevet 9. februar 2013 #16 Skrevet 9. februar 2013 Jeg hadde gjort det! Har en 2.55 selv og kommer til å ha den hele livet:-)
Gjest BabyBlue Skrevet 10. februar 2013 #18 Skrevet 10. februar 2013 Drit i hva folk på kg synes og kjøp den om du har lyst! Eventuelt spør på purseforum, hvor veskefanatister lurker. De kan muligens si om det er et godt kjøp eller ikke
Ludovica- Skrevet 10. februar 2013 #19 Skrevet 10. februar 2013 Jeg syns egentlig Chanel veskene er litt oppskrytte. Eller jeg syns ikke de er fine nok til den prisen man må betale.
Roxxy Skrevet 10. februar 2013 #20 Skrevet 10. februar 2013 Hei, hva synes dere om den klassiske sorte chanel vesken? Chanel Jumbo 2.55. Har fått mulighet til å kjøpe en for 10.000, men er litt usikker. Den er ekte og 10 år gammel, vintage. Burde jeg slå til? Har alltid drømt om en chanel veske, men.. Det er mye penger? Hadde dere slått til? Anonym poster: 4f3670b4526e97c50585cd66b50c5e35 Jeg ville UTEN TVIL slått til! Vesken selges for rundt 25.000kr og da er 10.000 et røverkjøp! Vesken er klassisk, den går aldri av moten, den går til så og si alt du kan tenke deg. En virkelig god investering med andre ord. Isteden for å kjøpe nye vesker på HM flere ganger i året fordi den får huller, blir ødelagt osv., som koster en del i lengden, er jeg er helt for å heller betale litt mer for en veske man kan ha livet ut, arve ned til barn og barnebarn. :-) GO FOR IT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå