Gå til innhold

Skal TIGI small talk oppbevares på et kjølig sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et sted at Tigi small talk skal oppbevares "cool and dry". Jeg har min stående på badet, men vil nødig ødelegge den. Synes dog det er utrolig upraktisk å ikke kunne ha sminke og hårprodukter på badet..

Noen som vet?

Er det evt andre produkter jeg ikke bør ha på badet?

Anonym poster: 0b801eb7aff68ba06f031ce281127593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Small Talk, men noen andre produkter fra TIGI. Står ikke noe på de om de at de bør oppbevares cool and dry. Men jeg har alle hårproduktene mine i en hylle på badet uten at noen av de har blitt ødelagt. Vet ikke om det var noe hjelp, men jeg hadde hvertfall bare hatt den på badet :)

Skrevet

Har ikke Small Talk, men noen andre produkter fra TIGI. Står ikke noe på de om de at de bør oppbevares cool and dry. Men jeg har alle hårproduktene mine i en hylle på badet uten at noen av de har blitt ødelagt. Vet ikke om det var noe hjelp, men jeg hadde hvertfall bare hatt den på badet :)

Takk for svar!

http://www.amazon.com/TIGI-Head-Small-Talk-Ounce/dp/B0009I4M02/ref=cm_cr_pr_product_top

Under directions står det at den skal lagres cool and dry. Men hvis andre TIGI produkter klarer seg fint på badet regner jeg med det går bra med denne også:)

Anonym poster: 0b801eb7aff68ba06f031ce281127593

Skrevet

Lagres gjelder nok oppbevaring før salg, eller etter man har kjøpt produktet og ikke planer om å bruke det med en gang for å sikre ferskhet når produktet åpnes.

Anonym poster: fa3c73b549dde7fb136858499dc2ff21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...